וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בלמים זרים: למקין ומלמוד על הכוונת של מכבי תל אביב

25.5.2024 / 14:15

לצד ההתמקדות בבלמים זרים שיאיישו את המקום של סבוריט ולוקאסן, הצהובים פועלים גם בשוק המקומי ומעוניינים בשניים שמסומנים כבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי. בשני המקרים יידרשו דמי העברה. צפו: יום הפרישה המרגש של שרן ייני, כולל הנאום לחבריו בחדר ההלבשה

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אחת העמדות שתהיה חייבת שדרוג במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה היא עמדת הבלמים. לא רק כי האלופה חייבת שיפור שם, אלא כי שני הבלמים הזרים שלה דרק לוקאסן ואנריק סבוריט עזבו. ההתמקדות עתה תהיה בהבאת תחליפים זרים, אבל גם ישראלים.

שני בלמים ישראלים מעניינים את מכבי תל אביב: סתיו למקין ונועם מלמוד. את שניהם צריך לרכוש מאחר שהם קשורים בחוזים עם שחטאר דונייצק והפועל ירושלים ושניהם על הכוונת של האלופה, שיודעת כי לצד זרים צריך להיות עמוק בתוך השוק הישראלי כי אם קשה בכל חלון העברות להביא זרים טובים לארץ, על אחת כמה וכמה שיהיה קשה לעשות זאת הקיץ בשל המלחמה בארץ.

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים, סתיו למקין במרכז. שחטאר דונייצק, אתר רשמי
יגיע לקרית שלום? סתיו למקין/אתר רשמי, שחטאר דונייצק

למקין ומלמוד הם בלמי העתיד של הכדורגל הישראלי. שניהם אמורים לשחק עם הנבחרת האולימפית של גיא לוזון במשחקים האולימפיים בפריז בעוד חודשיים.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
נועם מלמוד הפועל ירושלים לצד נהוראי דבוש בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ערכו יקפוץ בעקבות האולימפיאדה? נועם מלמוד/קובי אליהו

צפו בתיעוד של שרן ייני מיום הפרישה

בשעות הצהריים פרסמה מכבי תל אביב תיעוד מיום הפרישה של שרן ייני, שהודיע על סיום הקריירה במסיבת עיתונאים שקיים בתחילת השבוע. התיעוד כולל גם נאום של הקפטן בפני חבריו בחדר ההלבשה, בו הודה להם: "אני אוהב אתכם, אתם כמו המשפחה שלי וזה היה חשוב מאוד עבורי שתהיו איתי פה במסיבת העיתונאים. ואני אפרד מכולם, כשכולכם כאן לצדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully