וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי קטל את אמבפה וחטף: "כמו שקורט קוביין יחנך נגד שימוש בסמים"

שחקן העבר ביקר את התנהלותו של כוכב פ.ס.ז' לפני גמר הגביע (22:00, ספורט2), בצרפת הזכירו לו את תקריות העבר: "נתנו לו מיקרופון והוא שכח הכל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

גמר הגביע הצרפתי בפתח (22:00, ספורט2), וכרגיל קיליאן אמבפה במרכז העניינים. כוכב פריז סן ז'רמן יערוך את הופעת הפרידה שלו מהמועדון ויקווה להניף אף התואר על חשבון ליון, כשברקע ביקורות מבית על הבילוי שלו בפסטיבן קאן מספר ימים לפני הגמר, שלפי מספר גורמים במועדון, הפריע להכנות למשחק.

מי שביקר את אמבפה על כך שנכח בפסטיבל, הוא שחקן העבר עמנואל פטי, שאמר בנחרצות: "קיליאן הפך לדמות מאוסה לחלוטין. למה שלא תראה קצת מקצוענות, למה שלא תחזור להיות צנוע כמו שהיית בתחילת הקריירה? האמת היא שכבר עייפתי ממנו. אם הייתי יכול, הייתי לוקח אותו בעצמי לשדה התעופה כדי שיעוף כבר למדריד".

לדבריו של פטי, "מלחמות האגו של אמבפה ואל חלאיפי מגוחכות", ולטענתו, "לאמבפה אין יותר מדי רצון או תשוקה לעלות לכר הדשא בגמר".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. GettyImages
הראש במשחק? אמבפה/GettyImages
שחקן ברצלונה לשעבר עמנואל פטי. GettyImages
פרובלמט לא קטן בעצמו. עמנואל פטי/GettyImages

אבל האמירות של פטי, שהפך בשנים האחרונות לפרשן והתפרסם בזכות סגנון נחרץ ובוטה, גררו גם ביקורת על צביעות מצידו. העיתונאי הוותיק פייר מנז, שסיקר לא מעט שערוריות בהן פטי עצמו היה מעורב בתור שחקן, כתב: "לשמוע את עמנואל פטי מותח ביקורת על ההתנהלות של קיליאן אמבפה בחיים הפרטיים, זה קצת כמו לדמיין את קורט קוביין מעביר הרצאה נגד שימוש בסמים. מדהים לראות איך שחקני העבר הללו שוכחים מכל הדברים שהם עשו במהלך הקריירה ברגע שנותנים להם מיקרופון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully