וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזריו של קין משוועים להישאר. המאמן יודיע על החלטתו הלילה?

25.5.2024 / 10:45

חברי הצוות של מאמן מכבי ת"א נחושים להמשיך בישראל, וממתינים לבשורה מהאירי שצפוי לפרסם את החלטתו בימים הקרובים. זהבי עוד מתלבט אם לפרוש, אבל גם הוא לא אמור להתמהמה עם ההחלטה

אחרי הודעת הפרישה: שרן ייני חוגג עם שחקני מכבי תל אביב על הדשא בחיפה/ספורט1

מכבי תל אביב תסיים הערב (שבת, 18:30, ספורט1) רשמית את העונה במשחק ביתי מול מכבי בני ריינה, כאשר מספר סוגיות משמעותיות עוד נותרו פתוחות בפניה. בעוד ששרן ייני ואנריק סבוריט כבר הודיעו בשבוע החולף כי הם עוזבים את מכבי תל אביב, מי בפרישה ממשחק ומי בחזרה לספרד, סימני השאלה באשר לרובי קין ולערן זהבי עדיין מרחפים בקרית שלום.

קין לא דיבר אתמול במסיבת העיתונאים שערך סבוריט. הוא נכח בחדר וזרק קצת הערות ביניים כדי להקליל את האווירה, אבל באשר לעתידו הוא ממשיך לשמור את הקלפים צמוד לחזה. כל צמרת מכבי תל אביב רוצה שקין ימשיך. מהבעלים מיטש גולדהאר ועד המנכ"ל בן מנספורד - כולם בעד האירי. אבל דומה כי מי שיתאכזבו יותר מכולם אם קין לא ימשיך כמאמן מכבי תל אביב, הם דווקא עוזריו.

דייב סרצ'אן, רורי דלאפ ופיליפ הדסון רוצים מאוד לחזור לעונה נוספת במכבי תל אביב. לנסות להגיע לשלב בתים אירופי ולצאת לדרך חדשה במטרה לעשות עונת אליפות שנייה. כל השלושה ממתינים להודעה של קין ועדיין לא ברור אם היא תהיה הלילה בתום המשחק, או שהאירי יחכה עוד יום או יומיים ואז ימסור את החלטתו.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין עם עוזרו רורי דלאפ. ברני ארדוב
כולם מחכים למוצא פיו. קין עם רורי דלאפ/ברני ארדוב

באשר לזהבי, ההתלבטות שלו אמיתית ובאה ממקום מאוד עמוק. הוא מאוד בטוח בפיזיות שלו וביכולת שלו, בטח אחרי שנבחר לשחקן העונה במרבית המשאלים, אבל הוא עדיין רוצה לקבל החלטה מושכלת ולא רק מהלב מאחר שהוא מסיים את העונה הזו בשיא עם הישגים קבוצתיים ואישיים ואולי דווקא ברגע הזה, יהיה נכון עבורו להודיע על פרישה.

ההערכה היא שזהבי ייקח לעצמו כמה ימים ויודיע. בסביבתו נשמעים קולות לכאן ולשם, אבל בסוף זו תהיה החלטה שלו בשיתוף עם רעייתו שי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully