וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוק לחמצן? אדוארדס "המותש" לא מקבל הנחות

כוכב מינסוטה נזקק לטיפול מיוחד ברבע האחרון, בארקלי מסביר ש"הוא מעולם לא שיחק כל כך הרבה", אבל שאקיל יודע: "זה לא תירוץ"

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

בפעם השנייה ברציפות, מינסוטה מרגישה את הניצחון בידיים ומאבדת אותו בגלל חוסר ריכוז וחוסר משמעת בדקות האחרונות. כמו במשחק 1 מול דאלאס, גם הלילה (בין שישי לשבת) הוולבס הובילו ברוב הדקות, רק כדי לקרוס ברבע האחרון ולהפסיד 109:108, בדרך לפיגור 2:0 אחרי שני משחקי בית בגמר המערב.

מה שבולט במיוחד במינסוטה זו הירידה ביכולת של אנתוני אדוארדס, שפתח את הפלייאוף בסערה, נראה בסדרה מול דנבר כמו אחד השחקנים הטובים בעולם (עד כדי השוואות לג'ורדן), ובמשחקים האחרונים נראה מהוסס, חסר ביטחון ובעיקר חסר יעילות. הלילה הוא סיים עם 21 נקודות אבל דייק ב-29% בלבד מהשדה וב-28% מהשלוש. בסך הכל, בשלושת המשחקים האחרונים - כולל משחק מספר 7 מול דנבר בו התקשה בצד ההתקפי - אדוארדס עומד על 17 מ-57 בלבד מהשדה, שמהווים 29%.

"אנחנו מעמיסים המון על הכתפיים שלו. הוא צריך לשמור על הכוכב של היריבה, הוא צריך ליזום מהלכים בהתקפה, הוא צריך לקלוע הרבה. אנחנו חייבים להוריד ממנו קצת לחץ", אמר מייק קונלי בסיום, וגם צ'ארלס בארקלי הסביר שאדוארדס בעיקר "מותש".

"הוא היה כל כך עייף, ולכן מסר את הכדור שוב ושוב. הוא איבד כוח בדקות האחרונות", אמר בארקלי. "הוא בחור צעיר שעתידו לפניו, הוא השחקן הכי טוב בקבוצה שניצחה שתי סדרות פלייאוף לראשונה, אבל הוא מעולם לא שיחק כל כך הרבה משחקים בעונה אחת, והוא מותש. זה לא תירוץ, אבל אלו כן נסיבות מקילות".

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
נגמר הכוח? אז תמצא כוח. אדוארדס/רויטרס

על פי דיווח של כתב ESPN דייב מקמנמין, במהלך הרבע האחרון, אדוארדס ירד לשתי דקות לכיוון חדרי ההלבשה שם הסתייע במסכת חמצן לפני שחזר לפרקט. אדוארדס הכחיש זאת וטען ש"הרגשתי היום ממש טוב", אבל כך או אחרת, ברור שאי אפשר לעשות לו הנחות.

"אי אפשר להשתמש בעייפות כתירוץ", אמר שאקיל אוניל. "כולנו היינו שחקנים צעירים בליגה הזאת, וכולנו היינו מותשים בשלב כזה או אחר. אסור שזה יסיר ממך אחריות".

גם מאמן מינסוטה, כריס פינץ', אמר ש"אנתוני צריך לשפר את קבלת ההחלטות שלו", והסביר שסיפסל את קארל אנתוני טאונס בדקות הסיום (לטובת נאז ריד, שכיכב עם 23 נקודות) משום ש"הוא לא מספיק רגוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג. David Berding, GettyImages
"זה בדרך לסוויפ". דונצ'יץ' ואירווינג/GettyImages, David Berding

בכל מקרה, בארצות הברית מאמינים שהסדרה למעשה כבר הוכרעה. העבר מוכיח שקבוצה שמובילה 0:2 בסדרת גמר איזורי, מנצחת בסדרה ב-90% מהמקרים. כרגע, אין סיבה לחשוב שדווקא לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג ישמטו את זה.

"קיירי ולוקה שיפרו את ההגנה שלהם. הם קורעים את התחת בצד ההגנתי וזה מראה על המנהיגות שלהם. הם שניים משחקני האחד על אחד הטובים בעולם, ומה שמפחיד זה שהם אפילו לא בשיאם. במשחק 1 הם לא קלעו אפילו שלשה אחת, והיום קיירי לא היה בשיאו, כך שנראה שהליגה בבעיה", אומר בארקלי, וחורץ: "לדעתי, זה הולך לסוויפ. דנבר הייתה עוברת אותם, אבל לטימברוולבס יש מצ'אפ פשוט נוראי עם המאבס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully