וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד קבוצת ההתקפה הטובה בעולם. היא גרמה לנו לפחד"

ברצוקאס דיבר על פערי התקציב ("הפסדנו ל-40 מיליון יורו"), מקיסיק התלונן על חוסר אחידות בשריקות, אבל גם באולימפיאקוס יודעים: מול ריאל הזו, זה לא באמת כוחות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

אולימפיאקוס שוב מגיעה לבאר, ושוב לא שותה. אחרי שתי העפלות רצופות לפיינל פור שהסתיימו ללא תואר, הקבוצה של יורגוס ברצוקאס קיוותה לעשות זאת בניסיון השלישי. לצערה, היא פגשה אמש (שישי) בחצי הגמר את הקבוצה הטובה באירופה, ומי שהוגדרה אמש על ידי אחד משחקני אולימפיאקוס: "קבוצת ההתקפה הטובה בעולם" - ריאל מדריד.

המכונה של צ'וס מתאו ניצלה מחצית ראשונה אדירה כדי לנצח 76:87 ולעלות לגמר, בו תפגוש את פנאתינייקוס. בסיום דיברו באולימפיאקוס על שלל סיבות להפסד. ברצוקאס ציין את הפערים התקציביים בין הקבוצות.

"העמדנו העונה תקציב נמוך למדי, אולי התשיעי-עשירי בגובהו ביורוליג. הערב פגשנו קבוצה של 40 מיליון יורו, ונכון שכסף לא משחק תפקיד על הפרקט, אבל יש להם את השחקנים הנכונים, והמאמן הנכון. הם יודעים לעשות את הפעולות הקטנות כדי לנצח", אמר מאמן אולימפיאקוס, שהודה ש"בתחילת המשחק, הם גרמו לנו לפחד. כשהתעשתנו הפער כבר היה גדול מדי, כנראה".

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
מכונה. שחקני ריאל חוגגים/רויטרס

שאקיל מקיסיק, אחת מנקודות האור של היוונים אמש, אמר: "הרגשתי שהשיפוט לא היה אחיד. הם שיחקו מאוד פיזי בהגנה, ואיפשרו להם את זה". מצד שני, מקיסיק הודה: "ריאל מדריד אולי קבוצת ההתקפה הטובה בעולם. אין שום קבוצה טובה יותר בקריאת מצבים בהתקפה, הם פשוט מומחים בזה. אולי זו אחת הסיבות שהיא מקבלת המון שריקות".

הגמר ביום ראשון יהיה סגירת מעגל עבור מריו הזוניה, כוכב ריאל ששיחק בעבר בפנאתינייקוס. "אני מפרגן לפאו על העונה שהם עשו. הם משחקים כדורסל מצוין, ויש להם שחקנים ברמה גבוהה מאוד", אמר הקרואטי. "כשאני עברתי לפאו, להגיע לשם לא היה דבר פופולרי במיוחד. עשיתי את הצעד הזה בעיקר כי רציתי לחוות את האוהדים של פאו. אני שמח שהם בגמר, אבל בראשון אני אשמח לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully