וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי וגוזלן בראש הרשימה של טבריה, פודגוראנו ומורגן מועמדים

25.5.2024 / 8:15

אחרי ההעפלה ההיסטורית, במועדון מקווים ששני ילידי העיר יסגרו מעגל ועשויים לארח בגרין. אום אל פאחם? "ברור שצריך לבדוק את זה"

אוהדי עירוני טבריה/דני מרון

חגיגות גדולות בעירוני טבריה אחרי ההעפלה ההיסטורית לליגת העל. בקבוצה הצפונית יודעים שיצטרכו לעשות מתיחת פנים משמעותית בנוגע לסגל בעונה הבאה. אלירן חודדה יישאר מאמן הקבוצה, והוא מעוניין בלא מעט שחקנים שיחזקו את הקבוצה. בראש רשימת הרכש עומדים שני ילידי העיר, שלומי אזולאי ושובל גוזלן. במועדון מקווים שיהיה ניתן לנצל את החיבור הרגשי שלהם לעיר כדי לצרף את השניים.

בנוסף, בקבוצה יצרפו זרים חדשים וכן עוד שחקנים צעירים מוכשרים. סוף פודגוראנו וזיו מורגן הוזכרו גם כן כמועמדים.

נושא חשוב נוסף שבמועדון יתעסקו בו בתקופה הקרובה, הוא המגרש הביתי בו יארחו את משחקי הבית בעונה הבאה. בטבריה בונים איצטדיון חדש, אך הוא לא יהיה מוכן לעונה הבאה. הצפוניים אירחו בעפולה העונה, אך המגרש לא מאושר לליגת העל. בנוסף, המגרש בקרית שמונה לא צפוי להיות שמיש ולכן בטבריה יפנו לראשי איצטדיון גרין בנוף הגליל כדי לסכם על הפיכתו למגרש הבית של הקבוצה.

שחקני עירוני טבריה חוגגים. דני מרון
תכנית רכש מרגשת. טבריה חוגגת/דני מרון

בקבוצה התייחסו גם למשחק המקביל בין בני יהודה להפועל אום אל פאחם: "צריך לבדוק את המשחק, זה ברור", אמר שחקן בקבוצה, "אבל זה כבר לא ענייננו. ידענו שאם נעשה את העבודה שלנו כמו שצריך, הכל יסתדר. עשינו ניצחון גדול מול קבוצה שבאה ונתנה 200 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully