וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' חיפש את גובר: "מאדרפאקר, אתה לא יכול עליי!"

אחרי סל הניצחון והטראש טוק: לוקה מסביר את ההיגיון מאחורי המהלך ומה באמת סינן לעבר סנטר מינסוטה, קיד ושחקני דאלאס מהללים, טריי יאנג נפעם מהשילוב שלו עם אירווינג: "התאמה מושלמת"

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

בפסק הזמן האחרון של דאלאס, לג'ייסון קיד לא היה ספק למי הכדור הולך, וללוקה דונצ'יץ' לא היה ספק מי הולך לשמור עליו. זה הסתיים עם שלשת ניצחון אדירה של לוקה מעל רודי גובר, שחקן ההגנה של ה-NBA ארבע פעמים, כולל העונה - בדיוק כפי שתוכנן.

"זה המצ'אפ שחיפשתי", הפתיע דונצ'יץ' בסיום. "אמרתי לדרק (לייבלי) שיעשה לי חסימה, כי ידעתי שהם יעשו חילופים, ורציתי להגיע לזריקה מול גובר".

דונצ'יץ' וגובר התגוששו גם במהלך המשחק, כשבאחד המהלכים במחצית הראשונה, הצרפתי נראה נותן ללוקה מכה חזקה בבטן בניסיון לעצור מתפרצת. השופטים הבליגו, אבל דונצ'יץ' העצבני, שממילא מתמודד עם שתי פציעות (וירד לטיפול בחדר ההלבשה ברבע הראשון) נזף בו, ואחרי שקבר את סל הניצחון מולו, כבר סגר חשבון. "מאדרפאקר! אתה פאקינג לא מסוגל לשמור עליי!", נראה דונצ'יץ' צורח לעבר גובר אחרי סל הניצחון, ומסנן לאחר שהניצחון הובטח: "לכו הביתה ביצ'ז!".

דונצ'יץ' אומנם הכחיש את הדברים בסיום והסביר שדיבר בסלובנית, אבל כך או אחרת, אין ספק שהוא לוקח את הדברים באופן אישי, ושמח לקלוע דווקא מעל גובר, ולהוכיח שאף אחד בליגה לא באמת יכול לעצור אותו.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול רודי גובר, מינסוטה טימברוולבס. David Berding, GettyImages
הסל, והטראש טוק. דונצ'יץ' חוגג על גובר/GettyImages, David Berding

דונצ'יץ' אומנם רק בן 25, אבל כבר עכשיו עומד על ארבעה טריפל דאבלים עם 30 נקודות ומעלה בפלייאוף, כשהוא עוקף שחקנים כמו סטף קרי וג'יימס הארדן, ומדורג כבר עכשיו במקום החמישי אי פעם בקטגוריה הזו. בסך הכל, דונצ'יץ' רשם ארבעה טריפל דאבלים בחמשת המשחקים האחרונים של המאבס בפלייאוף, ובכך הצטרף לרשימה אקסקלוסיבית של שחקנים שעשו זאת לפניו: ניקולה יוקיץ', ווילט צ'מברליין ומג'יק ג'ונסון.

"ההוראה בפסק הזמן האחרון הייתה לתת ללוקה את הכדור, ולאפשר לו לעשות את מה שהוא עושה תמיד", הודה בפשטות ג'ייסון קיד, מאמן המאבס. "הוא אדיר, והוא עשה את זה הרבה פעמים בעבר, כך שזה לא באמת מפתיע". פי ג'יי וושינגטון אמר ש"אני כל כך שמח שהוא בצד שלי, כי להיות יריב שלו נראה לי כמו סיוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג. David Berding, GettyImages
"התאמה מושלמת". לוקה וקיירי/GettyImages, David Berding

דונצ'יץ' קיבל סיוע מקיירי אירווינג, שסיים עם 20 נקודות "בלבד", אבל 13 מהן הגיעו ברבע האחרון. דונצ'יץ' סידר לאירווינג שלשה גדולה כשנותרה דקה וחצי לסיום, בפיגור 5, ברגע שהוכיח את האמון שקיים ביניהם. "נראה שקיירי הוא ההתאמה המושלמת ללוקה", צייץ טריי יאנג, ודירק נוביצקי סיכם את המשחק בציוץ מינימליסטי עם מילה אחת שאומרת הכל: "וואו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully