וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעמוד בתנאים? זה מה שבית"ר תדרוש תמורת עדי יונה

25.5.2024 / 7:05

בית"ר מתקשה לצרף שחקנים ולכן אפשרות מכירתו של הקשר הקיץ הפכה לריאלית. מיכה אמור לחתום על חוזה חדש בימים הקרובים, ניסיון לצרף את נדב נידם, ומה עם אורי דהן ומכבי חיפה?

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

דבריו של ברק אברמוב אתמול (שישי) ב"רדיו ירושלים" בנוגע לעדי יונה יצרו אי שקט בקרב האוהדים לקראת העונה הבאה. כזכור, בעלי בית"ר ירושלים נשאל אתמול על עתידו של הקשר הצעיר ואמר: "אם נוכל לקבל תמורתו 3-4 שחקנים משמעותיים ולשדרג מקצועית את המועדון, יכול להיות שנקבל החלטה קשה".

עקרונית, בית"ר לא רוצה למכור את עדי יונה הקיץ, אבל היא נתקלת בקשיים גדולים לצרף שחקנים ולבנות סגל ולכן עשויה לשנות את דעתה אם תוכל לקבל בעסקה מעבר לכסף, לפחות שלושה שחקנים שמבחינתה שווים הרכב.

ממכבי תל אביב לדוגמא, בית"ר מעוניינת בדן ביטון, הנרי אדו, נדב נידם ואור רויזמן. מנגד, מכבי תל אביב תהיה הקיץ ללא חמישה שחקנים שייקחו חלק באולימפיאדה (וגם יונה צפוי לקחת חלק) ולכן לא תוכל לדלל את הסגל באופן משמעותי, לפחות לא בשלב מוקדם של החלון.

עדי יונה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
התוכניות השתנו? עדי יונה/קובי אליהו

בבית"ר רוצים לסגור כבר בשבוע הבא את החתמתו של דור מיכה לעונה נוספת, ובמקביל ינסו לסכם עם מכבי חיפה את העברתו של אורי דהן. העובדה כי שני שחקני הגנה של חיפה, שון גולדברג ועילי פיינגולד, צפויים לקחת חלק באולימפיאדה, עשויה להוות בעיה בשחרור דהן, אך בית"ר בודקת אפשרות לשלם לחיפה כמה מאות אלפי שקלים תמורת התרת חוזהו. בתסריט כזה, בבית"ר יחתימו את דהן לאחר מכן על חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully