וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי? קבוצת הכוכבים ששוקלת לבחור בברוני ג'יימס

פיניקס, שמחזיקה בבחירה ה-22, עשויה להמר על בנו של לברון. סוכן העל: "צריך רק אחת שתאמין בו, הוא יכול להיות אולסטאר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

דראפט ה-NBA ייערך בעוד קצת יותר מחודש, והוא נחשב על פי רוב לאחד החלשים שידעה הליגה בשנים האחרונות. על כן, לא מעט מתשומת הלב בשבועות הללו הולכת לשחקן שאולי בכלל ייבחר בסיבוב השני - ברוני ג'יימס. מספר מקבוצות הליגה שוקלות להמר על בנו של לברון, מתוך תקווה שקינג ג'יימס שרוצה לשתף עימו פעולה יבוא ביחד איתו.

אחת כזו היא פיניקס, שלפי דיווחים תזמן את ברוני למבחנים לקראת הדראפט. לסאנס יש את הבחירה ה-22, ובכל זאת הם ישקלו להשתמש בה כדי לבחור בשחקן שהעמיד העונה ממוצעים עגומים למדי של 4.8 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק. לפי שאמס צ'ראניה, ברוני קיבל הזדמנות מעשר קבוצות שונות להתאמן, ביניהן גם הלייקרס.

"הדבר הכי מרשים אצלו זה האופי", טען סוכנם של האב והבן ריץ' פול בריאיון ל"בליצ'ר ריפורט". "הוא ממש לא מוצר סופי, אפילו לא קרוב לזה, אבל ככה רוב החבר'ה שמגיעים לליגה בגיל 18-19. יש לו את הכלים להיות שחקן משלים ב-NBA, אולי אפילו להיות אולסטאר ביום מן הימים. כבר ראינו אולסטארים שנבחרו בסיבוב השני, או שאפילו לא נבחרו. הוא ישמור, הוא אתלט די טוב, הוא קולע וקורא את המשחק".

פול הוסיף והעריך: "יש אנשים שטוענים שהוא ייבחר 20-40, אחרים 30-50, ויש כאלה שטוענים שלא ייבחר. הוא צריך רק קבוצה אחת שתאמין בו". על כך שלברון רוצה לשתף פעולה עם בנו אמר הסוכן: "ברוני לא יכול לשלוט בזה, אני כרגע מתרכז רק בו ולא בלברון".

לבסוף, לשאלה האם לברון מעורב בקבלת ההחלטות של הלייקרס שמחפשים אחר מאמן חדש - אולי ג'יי ג'יי רדיק - אמר הסוכן: "הוא לא מעורב. ג'יי ג'יי חבר, אני מדבר איתו המון והוא יודע כדורסל, אבל זו החלטה של המועדון. זה מאוד פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully