וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר צפוי להישאר לעונה נוספת בבני יהודה: "מחובר מאי פעם למועדון"

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 22:05

הזהובים שבורי לב אחרי שלא הצליחו לשוב לליגת העל, גורם טען: "אלירן לא ינטוש". עובד: "נחזור חזקים, רעבים וחכמים יותר"

אוהדי עירוני טבריה/דני מרון

בני יהודה חוותה הערב שיברון לב גדול היום (שישי), אחרי שניצחון של 1:6 נגד הפועל אום אל פאחם לא הספיק לקבוצה כדי לעלות לליגת העל ובתום מחזור סיום דרמטי ביותר, עירוני טבריה היא זו שסיימה שנייה בלאומית עם 1:4 על מכבי הרצליה, ובזכות הפרש שערים עדיף.

"אם להיות אמיתיים, הפסדנו את העלייה בשבוע שעבר ובמשחקים קודמים, עם כל ההחמצות הענקיות שהיו לנו", אמר גורם במועדון הערב. "היום גם החמצנו המון, אבל ניצחנו 1:6 וזה אמור היה להספיק לנו. אנחנו הקבוצה שהבקיעה הכי שערים בליגה ועדין לא עלינו. נעשו כאן המון טעויות במהלך הפלייאוף הזה ובסוף שילמנו על כך מחיר כבד".

למרות התחושות הקשות בקרב האוהדים, השחקנים וכל אנשי הקבוצה, במועדון אמרו הערב: "אלירן עובד ימשיך להשקיע ויעלה את הקבוצה לליגת העל. המועדון חזר השנה לחיים, החיבור של האוהדים למועדון זה הניצחון הכי גדול. יחד עם ההשקעה במחלקת הנוער, נחזיר את בני יהודה למקום שהיא צריכה להיות בו, לא נוריד את הראש".

ואכן, מספר שעות לאחר שריקת הסיום פרסם עובד מכתב לאוהדים ובו כתב: "לא חשבתי שאצטרך לענות על השאלה הזאת, אבל האוהדים מציפים אותי בהודעות. אני נשאר בבני יהודה. לא הזמן הסיכומים, אך לא היום הפסדנו את העליה. כולנו כואבים את אי השגת המטרה. בתור אוהד בני יהודה אני שמח להוביל את המועדון הזה, גאה שהקהל חזר להיות מאוחד סביב המועדון. נמשיך לחזק את מה שהתחלנו וזה ייגמר בעזרת השם עם עליית ליגה בעונה הבאה. נחזור חזקים יותר, חכמים יותר ורעבים יותר".

הקבוצה תעבור מספר שינויים מקצועיים לקראת העונה הבאה ובשלב זה בוחנים את שמותיהם של מספר מאמנים, שאחד מהם ימונה בקרוב ויהיה זה שיצטרך להוליך את הזהובים בעונה הבאה לעליית ליגה.

אלירן עטר, בני יהודה. מאור אלקסלסי
בכה בסיום. עטר/מאור אלקסלסי

אחת משאלות המפתח בסגל השחקנים נוגעת כמובן לעתידו של הקפטן הוותיק אלירן עטר, שנראה שבור ומפורק על כר הדשא עם שריקת הסיום של המשחק מול אום אל פאחם. עטר תיכנן בתחילת העונה להעלות את בני יהודה לליגת העל ואז להודיע על פרישה מכדורגל, אולם נראה שכעת הדברים משתנים והחלוץ לא ממהר לקבל החלטה. למעשה, גברו הסיכויים שהוא ימשיך לעונה נוספת בבני יהודה, כדי לנסות ולהשלים את המשימה בעונה הבאה ולהחזיר את המועדון לליגת העל.

החלוץ הוותיק ייצא בימים הקרובים לחופשה פרטית וייקח לעצמו את הזמן למחשבה ומנוחה, אולם בסביבתו טוענים הערב שהוא טרם קיבל החלטה וייתכן שדווקא הכשלון של בני יהודה ייתן לו את הדרייב להישאר עונה נוספת. גורם במועדון התייחס לעתידו של עטר ואמר לוואלה ספורט: "אלירן עטר לא ינטוש, הוא יישאר לעזור לנו להחזיר את הקבוצה לליגת העל. הוא מחובר היום למועדון ולקהל יותר מאי פעם. נקרע לו הלב מזה שלא עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully