וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אורליאן טשואמני יחסר לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות

הצרפתי שנפצע בחצי הגמר נגד באיירן מינכן ואובחן עם שבר מאמץ, לא יעמוד לרשות אנצ'לוטי נגד דורטמונד:" הוא עובד קשה כדי להיות מוכן ליורו 2024", אמר המאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

אורליאן טשואמני לא יעמוד לרשות ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בשבת הבאה נגד בורוסיה דורטמונד, כך אישר היום (שישי) המאמן קרלו אנצ'לוטי במסיבת עיתונאים לקראת מחזור סיום העונה ב"לה ליגה" כאשר האלופה הטרייה תארח את ריאל בטיס.

"הוא עובד קשה כדי להיות כשיר ליורו 2024", אמר אנצ'לוטי על הצרפתי שבחצי גמר ליגת האלופות נפצע והוחלף בדקה ה-70 בעקבות שבר מאמץ. מלכתחילה העריכו הבלאנקוס שהסיכויים שישוב למשחק האחרון והמכריע של העונה נמוך במיוחד, וכעת המאמן אישר כי הסיכויים אפסיים.

אורליאן טשואמני ריאל מדריד. GettyImages
לא ישוב לגמר האלופות. טשואמני/GettyImages

מדובר בפציעה דומה לזו ממנה סבל במהלך אוקטובר שעבר, אז נעדר 47 ימים מהמגרשים. טשואמני מילא העונה שלל תפקידים במערך של אנצ'לוטי, לאור הפציעות הרבות, ושיחק בין היתר גם בחוליית הקישור וגם בחוליית ההגנה. הוא שותף בסך הכל ב-38 משחקים.

אגב, במסיבת העיתונאים נשאל אנצ'לוטי גם על ההחלטה של קרוס לפרוש מכדורגל אחרי אליפות אירופה בקיץ ואמר: "הוא גרמני והם אנשים שקשה לשנות את דעתם. שוחחנו על כך והוא אמר לי כמו גבר שהוא החליט לפרוש, לא היו דמעות בשיחה הזו מהצד שלו והוא מאוד מפוקס במטרות שנותרו. מחר ניפרד ממנו בברנבאו, הוא אחד הגדולים בתולדות המשחק. יש לו ביצים לקבל החלטה כזו לעזוב כשהוא בשיא ועלינו לכבד את ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully