וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "מוטיבציה מכך שלא נבחרתי? אין לי זמן לשים ז*ן על זה"

בבוסטון פרגנו לכוכב שקלע 40 נקודות והוביל אותם ל-0:2 על אינדיאנה בגמר המזרח, כשנשאל אם משפיעה עליו העובדה שלא נבחר לחמישיית העונה, השיב בצורה נחרצת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

במשחק הראשון בסדרת גמר המזרח בין בוסטון סלטיקס לאינדיאנה פייסרס, ג'יילן בראון קלע שלשה אדירה, כפה הארכה ובסיומה המקומיים עלו ל-0:1. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא השווה את שיא הפלייאוף שלו בזכות 40 נקודות באחוזים נפלאים (14 מ-27 מהשדה, 4 מ-10 מחוץ לקשת) ולראשונה העונה ניצחה קבוצתו במשחק השני בסדרת פלייאוף, אולי בדרך לגמר ה-NBA בשל העובדה ששמרה על יתרון הביתיות.

אחרי המשחק נשאל מאמנו, ג'ו מאזולה, אם הוא חושב שלעובדה שבראון נותר מחוץ לאחת מחמישיות העונה ב-NBA יש השפעה על היכולת והתרומה שלו בשבוע האחרון: "אני חושב שזה משהו שמניע אותו, אבל אני לא יודע אם אכפת לו מזה או שזה משנה לו", סיפר והבהיר, "הוא פשוט מבין שניצחון זה הדבר החשוב ביותר. הדברים החשובים הם שמעניינים אותו".

ג'יילן בראון, שחקן בוסטון סלטיקס עם ג'רו הולידיי. GettyImages
בראון והולידיי חוגגים 0:2 על אינדיאנה בגמר המזרח/GettyImages

כאשר בראון נשאל אם אי בחירתו נותנת לו מוטיבציה, אמר בצורה נחרצת: "לא הייתי אומר את זה. אנחנו שני משחקים מגמר ה-NBA, אין לי זמן לשים ז*ן על זה".

לא במקרה בתקשורת בבוסטון הגדירו את הניצחון 110:126 הלילה כ"משחק הנקמה של בראון לכל מי שלא הצביע לו. הוא נתן הצגה של כוכב בטופ העולמי, של אחד מ-15 השחקנים הטובים ביותר. מי שלא בחר בו, יצר מפלצת".

המשחק הבא בסדרה ייערך בלילה שבין שבת לראשון בשעה 03:30 באינדיאנה, שטרם הפסידה באולמה הביתי במהלך הפלייאוף. אינדיאנה שטרם הפסידה בביתה במהלך הפלייאוף תקווה שיעמוד לרשותה טייריס הליברטון האחרי 28 דקות הלילה התלונן על כאבים בשריר הירך ונטש את הפרקט - פציעה שלא נראית חמורה כרגע, אולם הוא צפוי לעבור בדיקות ובכל אופן יזדקק לטיפולים ואולי גם למנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully