וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון שוב כיכב: בוסטון גברה 110:126 על אינדיאנה ועלתה ל-0:2

גיבור המשחק הראשון לא כפה הארכה הפעם, אלא השווה את שיאו בפלייאוף כשקלע 40 נקודות והסלטיקס ביתרון כפול בסדרת גמר המזרח. הליברטון נפצע, יצא ולא חזר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

בוסטון סלטיקס שמרה על הביתיות ועשתה צעד משמעותי אל עבר העפלה לגמר ה-NBA, כאשר גברה הלילה (בין חמישי לשישי) 110:126 על אינדיאנה פייסרס ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח. ג'יילן בראון, הגיבור המקומי ומי שכפה הארכה במשחק מספר 1 בסדרה ושבזכותו בוסטון הגיעה ביתרון למפגש הלילה, שוב כיכב והפעם סיפק את אחד ממשחקיו הגדולים בקבוצה.

הפעם הוא לא קלע שלשת קלאץ' מטורפת, אלא צלף לאורך המשחק 40 נקודות ובכך השווה את שיאו האישי בפליייאוף. 24 הוא קלע במחצית הראשונה והיה הדומיננטי בבוסטון כשזו רצה 0:20 אחרי שירדה לפיגור 27:25 בסוף הרבע הראשון. למחצית ירדו המקומיים ביתרון מינימלי, 51:57, אבל אינדיאנה התקשתה לחזור למשחק מרגע שאיבדה את טייריס הליברטון שהתלונן על כאבים בשריר הירך ונטש את הפרקט לאחר 28 דקות כשבמאזנו 10 נקודות ו-8 אסיסטים. פסקל סיאקם ניסה בהיעדרו לשמור על הפייסרס צמודים, אבל 28 נקודות שלו לא הספיקו מול בראון, ג'ייסון טייטום שהתעורר במחצית השניה ודריק ווייט - שני האחרונים קלעו 23 נקודות כל אחד, טייטום מתוכן 19 אחרי ההפסקה. בבוסטון גם בלט ג'רו הולידיי שרשם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-10 אסיסטים.

ג'יילן בראון, שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
ג'יילן בראון, שחקן בוסטון סלטיקס/רויטרס

המשחק הבא בסדרה ייערך בלילה שבין שבת לראשון בשעה 03:30 באינדיאנה, שטרם הפסידה באולמה הביתי במהלך הפלייאוף. בוסטון שבשתי הסדרות הקודמות נגד מיאמי וקליבלנד נכנעה בביתה וניצחה בחוץ, תנסה לשמור על המאזן המושלם במשחקי החוץ ותקווה לקבל בחזרה את קריסטפס פורזינגיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully