וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים להמשיך במסורת": המטרות האחרונות לעונה של מכבי חיפה

24.5.2024 / 10:35

הירוקים מקווים ששנה נוספת יהיה זה אחד משלהם שיסיים כמלך שערי הליגה: "זה חשוב מאוד לדין". דגו יזכה לטקס פרידה לפני הדרבי, היריבה העירונית רוצה לסיים בטעם טוב

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה תערוך טקס פרידה למאמן הקבוצה מסאי דגו במשחק הנעילה מחר מול הפועל חיפה (שבת, 18:30). כידוע, דגו לא ימשיך בעונה הבאה ואת תפקיד מאמן הקבוצה יתפוס מחדש ברק בכר. כעת בחיפה ינצלו את הדרבי ואת האיצטדיון שצפוי להיות מלא על מנת להיפרד בצורה מרשימה מהמאמן. דגו עצמו הבהיר גם לשחקנים שמבחינתו מדובר בסוג של גמר גביע ושהוא רוצה להיפרד מהקבוצה עם ניצחון בדרבי ולא עם טעם מר.

בנוסף, אחרי שסיימו עונה ללא תואר, בחיפה רוצים לכל הפחות שדין דוד יסיים עם תואר מלך השערים. ערב מחזור סיום העונה, דוד וגם פרנזי פיירו במאבק עם ערן זהבי על תואר מלך השערים - דוד הבקיע 20, זהבי 19 ופיירו 18. "ברור שזה לא ינחם את הקבוצה אם אחד מהם יזכה, אבל בשביל דין זה חשוב מאוד ואנחנו רוצים להמשיך במסורת מכל השנים האחרונות שמלך השערים מגיע מאצלנו", אמרו במועדון.

דגו לא תרגל הרכב למחר, אך לאור האמור לעיל די ברור שפיירו ודוד ימשיכו בחוד, כאשר ליאור רפאלוב צפוי לשוב לקישור ולשתף פעולה עם מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד. ההתלבטות של המאמן היא האם להחזיר את עבדולאי סק להרכב על חשבון אחד מהבלמים. קני סייף שסוחב כרטיסים צהובים ייעדר.

פרנזי פיירו, דין דוד שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
זה כבר עניין של מסורת. דוד ופיירו חוגגים/ברני ארדוב

הפועל חיפה

המאמן רוני לוי ערך היום אסיפה אחרונה לעונה ובה אמר לשחקנים: "אני גאה בכל אחד ואחד מכם על הדרך היפה שעשינו העונה. ההתנהלות שלכם באימונים ואחד עם השני הייתה יוצאת מהכלל. הוכחתם אופי לאורך כל הדרך גם ברגעים הקשים. יש לנו עוד משימה אחת, מחר במשחק מול יריבה יוצאת מן הכלל במשחק חשוב מאוד למועדון ולקהל שלנו. אנחנו צריכים לתת עוד מאמץ של 1,000 אחוז לפני שיוצאים לפגרה כדי לסיים את העונה המצוינת הזו בטעם טוב".

כמו כן, אוהד הקבוצה עדן סגל הגיע על מנת לדרבן את השחקנים. האוהד שוחח עם השחקנים לפני האימון וביקש מהם לעשות כל מאמץ לנצח את הדרבי בשביל הקהל. "עשינו עונה אדירה מבחינתנו", קבע שחקן בקבוצה, "לסיים עם ניצחון בדרבי יהיה סיום ראוי מאוד לעונה כזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גיא מלמד שחקן הפועל חיפה חוגג שער עם פרנן מאיימבו. מאור אלקסלסי
"ניצחון בדרבי יהיה סיום ראוי מאוד לעונה כזו"/מאור אלקסלסי

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-115 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:54 בניצחונות ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה ניצחה רק אחד מ-16 משחקי הדרבי האחרונים בכל המסגרות - 1:2 בליגה בנובמבר 2020, עם שער של לירן סרדל בתוספת הזמן.

* במשחק הביתי האחרון הפסידה מכבי חיפה 1:0 למכבי תל אביב. שני הפסדי ליגה רצופים כמארחת? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2019 (בפלייאוף העליון: 2:0 לבני יהודה ואז 3:1 להפועל חדרה).

* כל 13 משחקי הליגה האחרונים של הפועל חיפה הוכרעו: חמישה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.

* לראשונה בהיסטוריה, מלך שערי הליגה יכול להגיע ממכבי חיפה עונה חמישית ברציפות. דין דוד מוביל כרגע עם 20, פיירו עם 18 וביניהם ניצב ערן זהבי עם 19. החלוצים הירוקים רוצים להמשיך את הרצף של ניקיטה רוקאביציה ועומר אצילי (כל אחד הוכתר פעמיים ברצף). מכבי תל אביב היא היחידה עם חמישה זוכים בעונות עוקבות, בין 2012/13 ל-2016/17: אלירן עטר, זהבי (שלוש פעמים ברצף) ו-וידאר קיארטנסון.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: חיפה
קהל: 25140

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
24003 משתתפים

מהו שער העונה?

רועי גורדנה (מול מכבי נתניה)
אזקיאל הנטי (מול הפועל חדרה)
פרדי ורגאס (מול מכבי חיפה)
תומר יוספי (מול הפועל תל אביב)
גוני נאור (מול מכבי פתח תקוה)
ירדן שועה (מול הפועל באר שבע)
9439 משתתפים

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29049 משתתפים

משחקי המחזור ה-36 והאחרון של הפלייאוף העליון:

שבת, 18:30: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה
שבת, 18:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully