וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוה כהן וזמנו מוצ'ה אלופי ישראל ב-3,000 מכשולים: "המטרה היא פריז"

האתלטית האולימפית סיימה ראשונה בזמן של 9:40.62 דקות, תוצאה המהווה שיא ישראלי. אלוף ישראל הטרי עם שיאי אישי חדש של 8:43.36 דקות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

אדוה כהן (מכבי ת"א) הוכתרה הערב (חמישי) לאלופת ישראל בריצת 3,000 מכשולים. האתלטית האולימפית סיימה ראשונה את הריצה בזמן של 9:40.62 דקות, תוצאה המהווה שיא ישראלי בינלאומי (התוצאה הטובה ביותר שנקבעה אי פעם בישראל).

שיאנית ישראל תשתתף בחודש הבא באליפות אירופה ברומא וכמובן שואפת להשיג את הכרטיס הנחשק למשחקים האולימפיים בפריז.

"זה מרגש לקבוע שיא ישראלי בינלאומי ואני שמחה שהצלחתי לעשות את זה בריצה שהייתה סולו", סיפרה כהן, והוסיפה: "התוצאה הזו מקדמת אותי אל עבר פריז, שזו המטרה הגדולה, ועוד כשבועיים אתחרה באליפות אירופה ושם אני מקווה לעשות תוצאה טובה יותר".

כרוואן חלבי (מכבי חיפה כרמל) סיימה שנייה עם זמן של 10:02.91 דקות, ונעמי בן דוד (מכבי ת"א) סיימה שלישית עם זמן של 10:59.64 דקות.

זמנו מוצ'ה ריצת 3,000 מכשולים. צלם ספורט Maxim Dupliy,
שיא אישי חדש. מוצ'ה/צלם ספורט Maxim Dupliy

אצל הגברים, זמנו מוצ'ה הוכתר לאלוף ישראל עם זמן של 8:43.36 דקות, שיא אישי חדש (שיפור של כשלוש שניות לשיאו האישי). יובל בינדר (הפועל עמק חפר) סיים שני עם זמן של 9:34.34 דקות.

מוצ'ה אמר: "כיוונתי גבוה אבל זה עדיין לא מובן מאליו ששיפרתי את השיא האישי שלי בריצה לבד ואני מאוד שמח ומתרגש. מה הלאה? תחרויות בינלאומיות כדי לשפר את התוצאה הזו עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully