וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים את ריאל מדריד? פריז סן ז'רמן קרובה לרכישת "וראן הבא"

בצרפת טוענים שהאלופה הצרפתית סיכמה עם ליל על רכישתו של לני יורו בן ה-18 תמורת כ-60 מיליון יורו, אך הבלאנקוס עדיין בתמונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

אחד השחקנים הנמצאים בצמיחה הגדולה ביותר בכדורגל הצרפתי הוא לני יורו. הבלם בן ב-18 של ליל זכה לכינוי המחייב "רפאל וראן הבא", ולאחר שעלה לקבוצה הבוגרת של ליל בעונה שעברה, השנה הוא הפך לשחקן הרכב קבוע, כשהוא רשם העונה 44 הופעות בכל המסגרות ובדרך הבטוחה לסגל הנבחרת האולימפית של תיירי הנרי במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב.

כבר מחודש ינואר שתי אימפריות בכדורגל האירופי שמו על הבלם הצעיר עין - ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן. הבלאנקוס ראו באופן טבעי ש"רפאל וראן הבא" צריך לעשות את הצעד כפי שרפאל וראן האמיתי עשה, ולהגיע לסנטיאגו ברנבאו בגיל צעיר, אז וראן עשה זאת דרך לאנס. דווקא אחרי שדווח בספרד על סיכום בין ריאל לליל ויורו, פ.ס.ז' הצטרפה לתמונה בחלון ההעברות של החורף, וניסתה להקדים את פיינליסטית ליגת האלופות, אך ליל סירבה לכך. כעת, בצרפת טוענים שהאלופה הצרפתית קרובה לסכם על רכישתו של יורו תמורת כ-60 מיליון יורו כולל בונוסים, עם שנה לסיום חוזהו של הבלם הצרפתי.

בלם ליל לני יורו. Sameer Al-DOUMY / AFP, GettyImages
מי תשים את ידה על "רפאל וראן" הבא? לני יורו/GettyImages, Sameer Al-DOUMY / AFP

נכון לעכשיו, דווח כי פלורנטינו פרס לא מוכן לשלם עבור יורו כל כך הרבה כסף, וכי גם ליברפול שהיתה מעוניינת בשירותיו, תנסה לרכוש בלם צעיר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully