וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא בראון וניבו: מכבי תל אביב במשחק לפרוטוקול ברמת גן

23.5.2024 / 20:51

אחרי שני הניצחונות על יריבותיה הגדולות מירושלים ומתל אביב, תתארח הקבוצה של עודד קטש באולם בזיסמן אצל החבורה של שמוליק ברנר (שישי, 14:00) במשחק שלא ישנה את המיקום של אף אחת מהן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 14:00) במשחק לפרוטוקול בו תארח מכבי רמת גן את מכבי תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים עד כה העונה ובכולם מכבי תל אביב ניצחה, פעמיים במסגרת הליגה ופעם נוספת במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

ספסל מכבי תל אביב חוגג: ג'ון דיברתולומאו, ג'יימס ווב, אנטוניוס קליבלנד, ג'ייק כהן. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
דיברתולומאו בספק, קליבלנד ו-ווב יחזרו/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מכבי רמת גן תפתח ביום שלישי את הופעותיה ברבע גמר פלייאוף ליגת העל נגד עירוני קרית אתא כשהיא מגיעה לשלבי ההכרעה של העונה מהמקום השלישי. על פניו הנתון הזה אמור לתת הרבה עידוד לצוות המקצועי בראשות שמוליק ברנר, אך בפועל רמת גן מגיעה לפלייאוף כשהיא נמצאת בכושר רע. רמת גן הפסידה את כל משחקיה עד כה בבית העליון, כולל הפסד לקרית אתא באמצע השבוע כשהקבוצה היריבה מופיעה בסגל חסר במיוחד. בקבוצה רוצים להציג משחק טוב על מנת לעצור את המומנטום השלילי. ג'ורדן כהן וכרם משעור שנעדרו מהמשחק הקודם בשל מחלה, צפויים לשוב לסגל, בניה סרור ימשיך להיעדר.

גם מכבי תל אביב כבר מחכה לפתיחת הפלייאוף שייפתח ביום שליש, והחבורה של עודד קטש גילתה הערב כי עירוני נס ציונה תהיה היריבה הראשונה שלה בשלבי ההכרעה של העונה. מכבי התאוששה מההפסד בגמר גביע המדינה עם שני ניצחונות יפים על הפועל ירושלים והפועל תל אביב, ועד הפלייאוף מחכים לה שני משחקי פרוטוקול, כשהראשון הוא מחר. לורנזו בראון וג'וש ניבו נשארו מחוץ לסגל, כשאנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב חוזרים להתלבש. ג'ון דיברתולומאו עשוי להמשיך להיעדר, כשבמועדון צפויים להעניק מנוחה לשחקנים נוספים שנרשמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully