וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לבאר שבע בהארכה, הפועל חיפה העפילה לפלייאוף

הקבוצה של אורן אהרוני גברה 87:90 על עפולה, 22 נק' ו-18 ריב' לבנקסטון. אילת הפסידה 80:67 והסתבכה, גודס יפגוש את הפועל תל אביב. הרצליה עצרה רצף של 11 הפסדי ליגה עם 67:77 על גליל עליון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

רק בשבוע הבא יוכרע האם תהיה יורדת מליגת העל לליגה הלאומית, אבל כבר הערב (חמישי) מאבקי התחתית המשיכו לייצר דרמה עם הניצחון של הפועל חיפה על הפועל אילת שהבטיח מפגש בפלייאוף העליון עם הפועל תל אביב, וההפסד של הפועל באר שבע להפועל עפולה שקבע שמכבי תל אביב תפגוש את עירוני נס ציונה בפלייאוף. בני הרצליה עצרה את רצף 11 הפסדי הליגה עם ניצחון על גליל עליון.

תרחישי מחזור הנעילה:

- באר שבע תישאר אם תנצח את הרצליה, או אם אילת תפסיד לעפולה.

- אילת תישאר אם היא תנצח את עפולה ובאר שבע תפסיד בהרצליה.

שחקני הפועל באר שבע כריסטיאן בנקסטון, גרנט שרפילד. ברני ארדוב
בדרך להישאר בליגה? בנקסטון ושרפילד/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - הפועל עפולה 87:90 (לאחר הארכה)

הקבוצה של אורן אהרוני עשתה צעד חשוב הערב על מנת להישאר עונה נוספת בליגת העל, זאת אחרי ניצחון דחוק בהארכה בקונכיה. אחרי 77:77 בתום ארבעה רבעים, הפועל באר שבע הובילה 87:88 עם 5.3 שניות על השעון, כשחואקין שוכמן ניצל איבד כדור של עפולה ונשלח לקו, שם קלע פעמיים וסגר את הסיפור. ג'קינן גאנט היה הבולט בקלעי באר שבע עם 23 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, כשכריס בנקסטון קלע 22 נקודות וקטף לא פחות מ-18 ריבאונדים. 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים של מרסלוס ארלינגטון לא סייעו לעפולה.

באר שבע עלתה למקום ה-12, והורידה את אילת למקום האחרון שעשוי להוביל לליגה הלאומית, כשבמחזור הסיום הקבוצה מהדרום תפגוש את בני הרצליה למשחק קריטי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל חיפה, ג'ון לואיס, ג'ובונטה דריק, דקארי טאקר. מאור אלקסלסי
בדרך לסדרה אדומה ומרתקת. לואיס, דריק וטאקר/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - הפועל אילת 67:80

סדרה נוספת נקבעה לפלייאוף העליון כשהפועל חיפה הבטיחה רשמית את ההעפלה, והיא תתמודד נגד הפועל תל אביב של סטפנוס דדאס לסדרה מרתקת. הקבוצה של גיא גודס לא התקשתה וניצחה בקלות את הפועל אילת שתמשיך להיאבק על האפשרות להישאר בליגת העל ולא לסיים במקום האחרון גם במחזור הסיום.

דקארי טאקר עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים הוביל את המארחת, כשגור לביא הוסיף 15 נקודות, קטף 9 ריבאונדים וחטף 5 פעמים בניצחון ראשון אחרי ההפסד לנס ציונה שעצר את הרצף הניצחונות המרשים של חיפה. אילת חזרה למסלול ההפסדים, ותהיה חייבת לנצח את הפועל עפולה במחזור הסיום כדי לשמור על סיכוי לסיים במקום ה-12.

איתן בורג, בני הרצליה. דני מרון
הרצף השלילי נעצר סוף סוף. איתן בורג/דני מרון

בני הרצליה - הפועל גליל עליון 67:77

הקבוצה של דן שמיר הפסידה את כל משחקיה מאז אמצע מרץ, ועמדה על 11 הפסדי ליגה רצופים ו-12 הפסדים בכל המסגרות לפני המשחק הערב. הפעם, הדברים הסתדרו עבור הרצליה ששרדה איכשהו את העונה הזאת, וניצלה את נפילת המתח אצל הקבוצה של ברק פלג שכבר הבטיחה הישארות בליגת העל עם ניצחון ראשון מאז ה-11 במרץ.

איתן בורג הוביל את קלעי הרצליה עם 18 נקודות ו-7 כדורים חוזרים, כשגם ברייסון וויליאמס בלט עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. מנגד, ג'ובונטה רדיק קלע 20 נקודות והוסיף 5 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully