וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שש שנים ושלוש אליפויות: סבוריט עוזב את מכבי תל אביב

24.5.2024 / 0:00

הספרדי שהגיע לקרית שלום ב-2018 כמגן שמאלי ועשה הסבה לעמדת הבלם, ייפרד בשבת מול בני ריינה (18:30, ספורט4). היה שותף לזכיות ההיסטוריות עם איביץ' וגם הניף את גביע המדינה

אחרי הודעת הפרישה: שרן ייני חוגג עם שחקני מכבי תל אביב על הדשא בחיפה/ספורט1

סופו של עידן במכבי תל אביב: אנריק סבוריט ייפרד מהקבוצה בשבת במשחק נגד בני ריינה (18:30, ספורט4) בתום שש שנים שבמהלכן זכה בשלוש אליפויות ובגביע המדינה. סבוריט בן ה-32, שהגיע לקרית שלום מאתלטיק בילבאו ביולי 2018, עשוי לשוב למועדון הבאסקי וסביר ששם יסיים את הקריירה אם זה אכן יקרה כפי שפורסם בספרד לאחרונה.

סבוריט נחשב לאחד השחקנים אהובים על אוהדי מכבי תל אביב בשנים האחרונות וכזכור גם אמור היה לייצג את נבחרת ישראל במטרה לסייע לה להעפיל ליורו 2024, אולם קריאת אנשי ההתאחדות לכדורגל ובראשם יושב הראש שינו זוארץ נפלה על אוזניים ערלות ונענתה בסירוב שר הפנים משה ארבל, שבחר להקים ועדה מייעצת לקביעת אמות מידה לעניין מתן אזרחות לספורטאים זרים וזו התעכבה עם קבלת ההחלטה עד אשר היה מאוחר מדי, כמו גם במקרה של הכדורסלן קאדין קרינגטון מהפועל ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט עם מילסון. מאור אלקסלסי
עוזב כאלוף אחרי שש שנים. סבוריט/מאור אלקסלסי

סבוריט כאמור הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2018 והיה המגן השמאלי הבכיר של הקבוצה, שבאותה עונה זכתה באליפות היסטורית בפער של 31 נקודות מהמקום השני וגם הניפה את גביע הטוטו. בעונה לאחר מכן זכה עם איביץ' והצהובים באליפות השנייה שלו, במהלכה ספגה הקבוצה לראשונה בליגה רק בחודש דצמבר בדרך ל-10 שערי חובה לכל אורך העונה.

בעונת 2020/21 זכה עם מכבי תל אביב בגביע המדינה, בגביע הטוטו השני שלו וגם רשם קמפיין אירופי ראשון, אז מכבי תל אביב נעצרה על ידי שחטאר דונייצק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית - בשלב הבתים הבקיע שער מרהיב נגד סיבאספור בבלומפילד. בסיום העונה, ביולי 2021, חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב שהוארך שוב בקיץ שעבר. בשנתיים האחרונות עשה הסבה מעמדת המגן השמאלי למרכז ההגנה ושיחק כמעט אך ורק בעמדת הבלם והוא עוזב את ישראל אחרי שש שנים כאלוף, עם תואר גביע טוטו נוסף העונה וכן שתי זכיות באלוף האלופים. בסך הכל רשם 175 הופעות בליגת העל, הבקיע 10 שערים ובישל עוד 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully