וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הודיעה על דחיית חגיגות האליפות: "נבחן תאריך עתידי"

23.5.2024 / 22:15

הצהובים התכוונו לחגוג ביום ראשון עם עשרות אלפי אוהדים במתחם "אקספו" בפארק הירקון, באירוע בסימן הוקרה וכבוד לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, אולם הוחלט לדחות אותו בעקבות המלחמה וברוח התקופה: "המועדון החליט כי העיתוי לא מתאים לקיים אירוע שכזה"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב החליטה לוותר על חגיגות הזכייה באליפות המדינה. היום (חמישי), אחרי לבטים רבים ומספר ימים בהם כבר נודע על כוונות המועדון לקיים חגיגות אליפות במתחם "אקספו" בפארק הירקון, בישרו הצהובים על ההחלטה לוותר על קיום החגיגות בעת הזו ולקיים אותן בתאריך עתידי מתאים יותר.

הכוונה הייתה לקיים את חגיגות האליפות ביום ראשון בערב בסימן הוקרה וכבוד לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, אלא שבעקבות המלחמה וברוח התקופה, בזמן שישנם חטופים בעזה ולחימה במספר גזרות, החליטו ראשי המועדון לוותר על קיום החגיגות.

בהודעת המועדון הרשמית נכתב: "אוהדים יקרים, לאחרונה היו ספקולציות בנוגע לקיומו של אירוע לחגיגות הזכייה ה-25 באליפות. בעקבות המצב הקיים כאן בישראל, המועדון החליט כי העיתוי לא מתאים לקיים אירוע שכזה. לכן, אנו נבחן תאריך עתידי מתאים יותר לחגוג את ההישג יחד".

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני עם צלחת האליפות. דני מרון
הוחלט לוותר על החגיגות בפארק הירקון. ייני ושחקני מכבי תל אביב/דני מרון

בכל מקרה, בשבת מכבי תל אביב תחגוג אליפות עם אוהדיה באצטדיון בלומפילד אחרי המשחק נגד בני ריינה. בסיום המשחק ייערך טקס פרידה מהקפטן שרן ייני שהודיע על פרישה מכדורגל וכן תיערך הקפת האליפות המסורתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully