וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוסקים בפעילות גופנית: הסדרה החדשה של ד"ר פישר

מתאמנים בחוץ? אל תשכחו להגן על עצמכם מפני השמש. ד"ר פישר אולטרסול ספורט- סדרה ייעודית לעוסקים בפעילות גופנית

ד"ר פישר אולטרסול, סדרת ספורט מקס. יעל האן,
ד"ר פישר אולטרסול, סדרת ספורט מקס/יעל האן

פעילויות גופניות רבות מתקיימות כיום באוויר הפתוח ותחת קרני השמש (כדוגמת אימוני אירובי או אימוני כח) ובמיוחד עכשיו בשנים אלו שמזג האוויר משתנה ומתחמם משנה לשנה חשוב להמשיך ולהקפיד על ההגנה מהשמש. נוסף לכך, פעילויות ספורט רבות מתקיימות על משטחי בטון או חול, ואף לצידם. משטחים אלה מגדילים את החשיפה לשמש, כיוון שהם מקרינים חזרה 90%-85% מקרינת ה-UV.

במיוחד לעוסקים בפעילויות גופניות מחוץ לבית, במעבדות המחקר של ד"ר פישר פיתחו את סדרת אולטרסול ספורט- סדרת תכשירים המותאמת במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית מחוץ לבית. הסדרה מעניקה הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש- קרינת UVB, קרינת UVA. ומסייעת גם בהגנה מפני קרינת IR. תכשירי הסדרה אינם שמנוניים, נספגים בעור במהירות, עמידים מאוד במים ומסייעים במניעת ריחות גוף במוצרי ההגנה לגוף. הניחוח הייחודי של הסדרה נעים ומרענן והמוצרים מגיעים באריזות שונות לבחירה. בין מוצרי הסדרה ניתן למצוא אולטרסול ספורט ספריי שקוף SPF50+, אולטרסול ספורט ספריי תחליבי SPF50+ - מעניק הגנה מוגברת במיוחד SPF50+, אולטרסול ספורט קרם ג'ל לפנים SPF50 ואולטרסול ספורט רול און 50+SPF. ניתן להשיג בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.

אספנו עבורכם מספר טיפים שחשוב לדעת בזמן פעילות ספורטיבית בחוץ במהלך הקיץ:

  • תזמנו את שעות הפעילות -מומלץ להתאמן בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב, ולהימנע מאימונים בשעות הצהריים בהן יש עומסי חום כבדים. כמו כן, מומלץ להפחית ככל הניתן את החשיפה לשמש ולהתאמן באזורים בהם יש צל.
  • הקפידו על שתייה מרובה - שתיית מים בכמות מספקת היא חיונית, ובמיוחד במהלך חודשי הקיץ החמים. הקפידו לשתות לפני, במהלך ואחרי הפעילות הגופנית כדי למנוע התייבשות ולהחזיר לגוף את הנוזלים שאבדו בזמן האימון.
  • לבשו בגדים מתאימים - בחרו ביגוד קל משקל ונושם שעוזר לנדף זיעה ולשמור על קרירות הגוף. בגדים בהירים מחזירים את אור השמש ויכולים לעזור לך להישאר קריר יותר מאשר בגדים בצבע כהה.
  • הקשיבו לגוף שלכם - שימו לב לגוף שלכם במהלך הפעילות, במידה ואתם מרגישים חום והזעת יתר, עייפות, בחילה או סחרחורת קחו הפסקה, מצאו צל ושתו מים.
  • מירחו כמות מספקת של מקדם הגנה - על מנת לקבל הגנה מיטבית מפני קרינת השמש יש למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד ויעיל, כ15-30 דקות לפני היציאה מהבית. במיוחד יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים. לשם המחשה של הכמות המומלצת, כדי לקבל כיסוי טוב יש להשתמש בכ-7 כפיות של תכשיר הגנה (פנים וצוואר 1 כפית, ידיים 1 כפית לכל יד, גב וכתפיים 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, רגליים 1 כפית לכל רגל).
  • הקפידו לחדש את מריחת מקדם הגנה - חשוב מאוד לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.
  • עוד באותו נושא:
  • ד"ר פישר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully