וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוונת למעלה: מהלכים מסקרנים בסגל בני הרצליה לעונה הבאה

הקבוצה מהשרון שרוצה להגיע "לצמרת הגבוהה ולפלייאוף", החזירה לשורותיה את דניאל צרפתי, אורן מאירוביץ' ומרקו צ'אמפר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

בני הרצליה בנתה בקיץ שעבר את אחד הסגלים המעניינים והמבטיחים, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. אחרי פציעות ועזיבה של זרים עם פרוץ המלחמה, היא חתמה את החלק השני של העונה עם הסגל הישראלי שלה - ועשתה איתו דברים יפים. הרצליה הגיעה לחצי גמר גביע המדינה והייתה רמה מעל כולן בבית התחתון. בהתחלה היא כיוונה לפליאוף, ובקיץ הזה - כבר בתחילתו - היא מבצעת מהלכים מסקרנים מאוד בסגל השחקנים - ומכוונת מעלה.

המאמן דניאל לינדגרן ממשיך והמהלך הראשון הוא החתמתו והחזרתו של דניאל צרפתי, קיצוני נבחרת ישראל, שהיה שותף לטרבל של רמת השרון ושיחק בקבוצה מהעיר השכנה בשלוש העונות האחרונות. הרצליה החתימה גם את יובל ימנר, המרכז-מקשר מאס"א ת"א, ממצטייני העונה החולפת, את אורן מאירוביץ שחוזר לקדנציה שנייה בשער לאחר ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אשדוד, ואת הפיבוט הסרבי הוותיק מרקו צ'אמפר, ששיחק בנס ציונה.

בהרצליה משמרים את מרבית שחקני הסגל של העונה החולפת. עדן ג'ינג'י המרכז אמנם עזב והצטרף למכבי ראשון לציון, אבל ברק קרמון, שון סלס, אראל צייטלר, תום ליבוב, ניב צורף, ליאור שיין ורועי אביטבול ממשיכים. מרבית השחקנים שציינו עשו התקדמות יפה. עם אסף אוחיון מתקיימות שיחות, ובהרצליה מקווים שהוא ימשיך.

"בנינו סגל ישראלי טוב, וכמובן שננסה לצרף עוד זרים - עד שכמה שלא פשוט יהיה להביא שחקנים לישראל במצב הקיים. אם הדברים יצליחו - אז אנחנו מכוונים אל הצמרת הגבוהה, אל הפליאוף, ממש כפי שרצינו בעונה החולפת - רק שהיא הייתה חסרת מזל ומתסכלת מאוד, עם כל הפציעות והעזיבות שעברנו. לפחות ידענו לסיים אותה בצורה מכובדת ביותר, על אף הסגל הקצר", מבהיר אדם פלטקביץ, יו"ר בני הרצליה.

אורן מאירוביץ', שוער כדוריד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
גם הוא חוזר. אורן מאירוביץ'/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

כל אלו אחרי סדרת מהלכים מרשימה שפתחה את הקיץ בכדוריד - איבן קראצ'יץ' שעבר אחרי 8 עונות ממכבי להפועל ראשל"צ. קפטן הפועל אשדוד עמרי קושמרו, שיחד עם כוכב הקבוצה ניבו לוי, שעשו את המעבר למכבי ראשל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully