וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן: "רשפורד בלי ספק היה צריך להיות בסגל אנגליה"

כוכב העבר טען כי קשה לבקר את החלוץ, לאור עוד עונה גרועה של יונייטד: "אין לנו הרבה מהירות בסגל, הוא יכול היה לשנות משחקים"

תקציר ממשחק ההכנה: בלינגהאם כבש שער שוויון בדקה ה-95, נבחרת אנגליה סחטה 2:2 נהדר מול בלגיה/ספורט1

באנגליה ממשיכים לעסוק בסגל שפרסם לפני מספר ימים גארת' סאות'גייט ליורו 2024 המתקרב. השם הבולט שנותר בחוץ הוא מרכוס רשפורד, אחרי עונה מאכזבת במנצ'סטר יונייטד, אולם לפי כוכב העבר מייקל אואן - רשפורד בכל זאת צריך היה לקבל זימון.

"הייתי כולל אותו בלי ספק בסגל", אמר חלוץ העבר. "אני יודע שהיתה לו עונה רעה, אבל כולנו יודעים באיזה שחקן מדובר ובנבחרת הוא תמיד טוב. הייתי סולח לכל שחקן שמשחק בצורה בינונית במנצ'סטר יונייטד הנוכחית, וגם בשנים האחרונות. היו כל כך הרבה שחקנים שאכזבו שם, ואז עזבו ושגשגו. זה מקום קשה לתפקד בו כרגע, כך שלא הייתי ממהר לבקר אותו".

אואן הוסיף והסביר: "אם אני סאות'גייט, ואני בפיגור 1:0, 15 דקות לסיום חצי גמר היורו, ואני מסתובב לספסל שלי - אפילו אם יש לי את פיל פודן, קול פאלמר, בוקאיו סאקה, ג'יימס מדיסון וג'ק גריליש, אם הייתי רואה את רשפורד, הייתי חושב שהוא יכול לשנות ת המשחק. הכישורים, המהירות ויכולות הסיום שלו יכולות לשנות משחקים. אין לנו המון מהירות כרגע בסגל".

מרכוס רשפורד, שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
האמנם יכול היה לתרום? רשפורד/רויטרס

רשפורד, שינסה להמם את מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי ביום שבת, רשם העונה מספרים מאכזבים למדי של 8 שערים ו-5 בישולים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully