וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בכירים ייעדרו ממשחקיו הראשונים של בן שמעון בנבחרת

23.5.2024 / 12:42

על מנת למתן את העומס, בהתאחדות החליטו ש-29 המזומנים לסגל האולימפית לא יוכלו לעמוד לרשותו של המאמן הלאומי החדש במשחקים בהונגריה. בין השמות: גלוך, תורג'מן וחלאילי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

29 השחקנים שזומנו לאימוני הנבחרת האולימפית שייפתחו החל מה-19 ביוני, לא יוכלו להיות חלק מסגל נבחרת ישראל הבוגרת במשחקי הידידות שלה ב-8 וב-11 ביוני בבודפשט שבהונגריה. זו החלטה שהתקבלה בהתאחדות לכדורגל.

רן בן שמעון שצפוי להתמנות היום (חמישי) באופן רשמי למאמן הלאומי היה בוודאי רוצה לנצל בשני משחקיו הראשונים שחקנים כמו אוסקר גלוך, דור תורג'מן, רוי רביבו וענאן חלאילי ועוד רבים אחרים מהסגל שזימן גיא לוזון, אבל אלה זומנו לנבחרת הצעירה שתקבל בקיץ הזה עדיפות מאחר שהיא מתכוננת להופעה במשחקים האולימפיים לראשונה אחרי 48 שנים בהן ישראל לא הייתה שותפה למעמד.

כדי לא להעמיס על השחקנים אחרי עונת משחקים כל כך ארוכה ומפרכת, הוחלט בהתאחדות לכדורגל שכל מי שהוזמן לאולימפית לא יהיה בעוד שבועיים במשחקים של הנבחרת הלאומית.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
לא מעט שחקנים מוכשרים לא יעמדו לרשותו במשחקים הראשונים. בן שמעון/לירון מולדובן

כזכור, היום הודיעה ההתאחדות כי שון גולדברג יהיה חריג הגיל השלישי בסגל של לוזון, אחרי דניאל פרץ ועומרי גנדלמן, שגם הם לא יוכלו לעמוד לרשות בן שמעון במשימתו הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully