וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות להפועל באר שבע: פוקו יוכל לקחת חלק בגמר גביע המדינה

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 12:34

המגן/קשר שחש ברע ואושפז לפני כשבועיים קיבל את אישור הרופאים וייכלל בסגל כבר ביום שבת מול בני סכנין. גם שושנאצ'ב שב לאימונים ויהיה כשיר לגמר מול מכבי פתח תקוה, מרציאנו צפוי להמשיך בין הקורות

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

שבוע לפני גמר גביע המדינה, הפועל באר שבע התבשרה שהיא יכולה לשתף אנדרה פוקו במשחק. כזכור, השחקן חש ברע לפני כשבועיים באחד האימונים, היה על סף עילפון ואושפז בבית החולים סורוקה ל-48 שעות לצורך בדיקות במעקב.

בשבוע האחרון, לפי אישור הרופאים, התחיל פוקו להתאמן, והיום קיבלה הקבוצה היתר לשתפו בצורה מלאה באימונים. פוקו כבר לקח חלק באימון הבוקר ובשבת הקרובה מול בני סכנין הוא ייכלל בסגל לראשונה מאז האירוע, כשהכוונה היא להכשירו לגמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה בעוד שבוע. הבדיקות שערך השחקן לימדו על בעיה אחת שאינה לבבית, ומכאן שניתן לו ההיתר לחזור לפעילות מלאה.

בנוסף לפוקו, חדשות טובות הגיעו גם מהכיוון של ארתור שושנאצ'ב, שהבוקר התאמן לראשונה בצורה מלאה אחרי שבועיים של פציעה בשרירי המפשעה. במועדון רוצים להכשיר גם את החלוץ לגמר הגביע, וייתכן שמחרתיים בדוחא הוא כבר יזכה לדקות משחק.

אנדרה פוקו שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
יפתח בגמר? פוקו/דני מרון

במחזור הקודם פתח בין הקורות אופיר מרציאנו וספג עם הקבוצה ארבעה שערים ממכבי חיפה. ההערכה היא שגם בשבת הוא יפתח, כשהכוונה היא להמשיך איתו בהרכב כפי שהיה לאורך כל גביע המדינה - וכך גם בגמר, בחמישי הבא בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully