וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן תתאושש בגמר הגביע? הסינדרלה יודעת: "נזדקק לנס"

לאחר התבוסה בגמר הליגה האירופית, האלופה תנסה להשלים דאבל מול קייזרסלאוטרן. יונתן טה: "אסור שההפסד לאטאלנטה ישבור אותנו" (שבת, 21:00, ספורט3)

תקציר זכייתה של אטאלנטה בליגה האירופית אחרי 0:3 על באייר לברקוזן בגמר/ספורט1

אחרי התבוסה הכואבת בגמר הליגה האירופית, תנסה מחר (שבת, 21:00, ספורט3) באייר לברקוזן להתאושש ולהתנחם בזכייה בגביע הגרמני. האלופה שרשמה ביום רביעי את הפסד הבכורה שלה העונה בכל המסגרות תפגוש באצטדיון האולימפי בברלין את הסינדרלה של המפעל, קייזרסלאוטרן, מהמקום ה-13 בליגת המשנה.

לברקוזן מחפשת אחר זכייה שנייה בתולדותיה וראשונה מאז 1993, בעוד היריבה חולמת על סנסציה שתוביל להנפה שלישית, וראשונה מאז 1996. קייזרסלאוטרן, קבוצת פאר בכדורגל הגרמני לשעבר, זכתה באליפות ב-1997/98 אך ב-2011/12 נשרה לליגת המשנה ורק אשתקד הצליחה להעפיל בחזרה לבונדסליגה 2, אחרי ארבע עונות בליגה השלישית. בדרך לגמר היא קיבלה הגרלה נוחה והדיחה בין היתר את פ.צ. קלן, נירנברג, הרטה ברלין ואת הסנסציה הנוספת של המפעל, סארברוקן.

החבורה של צ'אבי אלונסו עומדת על ממוצע שערים של 4.6 בגביע הגרמני העונה, והיא כמובן פייבוריטית ברורה להניף. "ניפצנו את כל הציפיות שהיו מאיתנו העונה", אמר המאמן הספרדי, "גמר הליגה האירופית לא הלך כמו שרצינו, אבל אני מקווה שנזכה בגביע הגרמני". יונתן טה הוסיף: "אסור שההפסד לאטאלנטה ישבור אותנו, יש לנו עוד משחק גדול מאוד".

שחקני באייר לברקוזן חוגגים עם גרניט ג'אקה. Alex Grimm, GettyImages
הדאבל במרחק נגיעה/GettyImages, Alex Grimm

מנגד, מדובר במשחק הפרידה של מאמן היריבה פרידהלם פונקל בן ה-70, שעשוי לערוך את משחקו האחרון בקריירה. "נצטרך נס", אמר. "האם אמשיך לאמן? זה כבר לא תלוי בי, אלא בהאם קבוצה אחרת תרצה אותי. מבחינה פיזית אני במצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully