וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: טן האח יפוטר גם אם ינצח. סיטי תעשה היסטוריה?

לפי "גרדיאן", גורלו של מנג'ר השדים האדומים נחרץ עוד לפני גמר הגביע. פפ מתכנן שינוי אחד, בניסיון לזכות בגביע האנגלי בפעם השנייה ברציפות, לראשונה בתולדות המועדון, ולנצח דרבי בפעם השלישית באותה עונה לראשונה מאז 1969/70 (שבת, 17:00, ספורט1)

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

לאחר הזכייה המתוקה באליפות, מנצ'סטר סיטי תנסה להשלים מחר (שבת, 17:00,ספורט1) דאבל כשתפגוש את מנצ'סטר יונייטד לדרבי ענק בגמר הגביע האנגלי בוומבלי, ממש כמו בעונה שעברה אז ניצחו התכולים 1:2 בזכות צמד של אילקאי גונדואן. השדים אדומים מקווים להמתיק עוד עונה קשה עם זכייה 13 בתולדותיהם (ראשונה מאז 2016) שתסדר להם כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה, בעוד האלופה מחפשת הנפה שביעית אי פעם, ושנייה ברציפות - דבר שמעולם לא הצליחה לעשות.

המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה מגיעה להתמודדות בעננים, אחרי הבטחת האליפות וכשהיא נישאת על רצף של שבעה ניצחונות בכל המסגרות. מנגד, אריק טן האח סיים את העונה במקום השמיני בלבד, והמשחק מחר ככל הנראה יהיה האחרון שלו בתפקיד: ב"גרדיאן" מדווחים היום שגם ניצחון סנסציוני לא יספיק לו כדי להישאר בתפקיד. תומאס טוכל המועמד המוביל להחליפו כרגע.

אדרסון, שממילא לא תוכנן לפתוח בין הקורות של פפ, הוא הנעדר היחיד אצל האלופה. לפי דיווחים באנגליה, המנג'ר צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב ולהעדיף את מתאו קובאצ'יץ' על חשבון ז'רמי דוקו. מנגד, הארי מגווייר ולוק שואו ימשיכו להיעדר, בעוד מייסון מאונט, אנתוני מרסיאל ו-ויקטור לינדלוף חזרו לאימונים וייכללו בסגל.

מתאו קובאצ'יץ' מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יתפוס את מקומו של דוקו? קובאצ'יץ'/רויטרס

סיטי ניצחה שישה משבעת משחקי הדרבי האחרונים בכל המסגרות, ומחר היא תוכל להשלים ניצחון שלישי על היריבה המרה באותה עונה - דבר שלא עשתה מאז 1969/70. האדומים, לעומת זאת, הפסידו בארבעה מחמשת הגמרים האחרונים שלהם בגביע (הניצחון היחיד - 1:2 על קריסטל פאלאס עם ב-2016).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully