וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד המבוקשים בעולם": המאמן הישראלי בדרך לתחנה חדשה

כש"המוניטין שלו בשיאו", מודי מאור עזב את ניו זילנד ברייקרס האוסטרלית בתום חמש שנים, לטובת נגאסקי ולקה מהליגה היפנית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

מודי מאור עזב את ניו זילנד ברייקרס ויחתום לשנתיים בנגאסקי ולקה מהליגה הראשונה ביפן. המאמן הישראלי סיים קדנציה בת חמש שנים בקבוצה מהליגה האוסטרלית, אליה הגיע ב-2019 כעוזרו של דן שמיר, כאשר בשנתיים האחרונות התקדם לעמדת המאמן הראשי ובעונת 2022/23 הוביל את הקבוצה לסדרת הגמר.

מנכ"לית ניו זילנד ברייקרס, ליסה אדסר, נתנה למאור את ברכת הדרך: "המוניטין של מודי בעולם נמצא בשיאו אחרי מה שהוא עשה עם הברייקרס, והוא כעת אחד המאמנים המבוקשים בעולם. במועדון שלנו המשפחה תמיד הייתה מעל הכל, ומודי הוא לנצח חלק מהמשפחה, אבל אנחנו מבינים שהוא שם את אשתו ושני ילדיו בעדיפות עליונה עם ההזדמנות הזו".

מאור מסר: "אני בטוח שההנהלה תחתים מאמן אדיר. אעודד את הברייקרס מהספה בעונה הבאה. לאוהדים - הייתם אדירים ואני מעריך את כל התמיכה שלכם. אין חוויה יותר גדולה מיום של משחק בספארק ארנה. אתגעגע לזה ולכולכם מאוד".

מאור בן ה-38 שימש כעוזר מאמן של שמיר גם בהפועל חולון. בתחילת הקריירה בישראל הוא גם עבד עם ליאור ליובין ז"ל במכבי אשדוד, והמשיך במועדון כחלק מהצוות של צביקה שרף בעונת 2015/16. בעונת 2017/18 עמד מספר חודשים על הקווים של הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully