וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים קטנים נותרו לסגירה: שרון מימר על סף חתימה בריינה

23.5.2024 / 10:00

בדרך לעונה שלישית במועדון: המאמן יקבל שדרוג בשכר ויאריך חוזה. על רקע הקושי להנחית זרים: קוסטה עשוי להמשיך לעונה נוספת

תקציר: בני ריינה - בני סכנין 2:2/ספורט1

מכבי בני ריינה תסיים בשבת את העונה המוצלחת שלה עם משחק חוץ נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, ריינה תסיים את העונה במקום החמישי ואפשר בהחלט לומר שזו העונה המוצלחת ביותר בתולדות המועדון, שרק לפני כמה שנים עוד שיחק בליגות הנמוכות.

בריינה כבר נערכים לקראת העונה הבאה ומי שצפוי לחתום בימים הקרובים על הארכת חוזהו, הוא המאמן שרון מימר שסיכם כמעט את כל תנאיו על חוזה חדש ומשודרג לעונה הבאה. בשלב זה נותרו עוד כמה סעיפים קטנים לסגירה, אך מרבית הפרטים כבר סוכמו ומימר, שבהחלט מועמד לתואר מאמן העונה בזכות הישגיו עם ריינה, ימשיך לעונה שלישית במועדון.

בכל הנוגע לבניית הסגל, מחפשים כעת בריינה חלוץ זר שיגיע על חשבון אחד מהשניים - פרדי גונדולה או מארק קוסטה. בריינה בוחנים מחדש את הישארותו של קוסטה, שהצטיין בעונה שעברה אך לא שיחזר את יכולתו בעונה הנוכחית. הקושי בהבאת זרים חדשים לישראל, הביא את ראשי המועדון לשקול מחדש את הישארותו ובקרוב תתקבל החלטה גם לגביו.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
עוד עונה יחד. מימר/מאור אלקסלסי

הבעלים סעיד בסול צפוי להעביר בימים הקרובים את תשלום סעיף הרכישה על פרדי ורגאס, שעומד על כ-350 אלף יורו. לאחר מכן יבחנו במועדון את ההצעות שיגיעו על החלוץ, לאור ההתעניינות שיש בו מצדם של המועדונים הגדולים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully