וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא בית: האירופיות ימשיכו לארח מחוץ לישראל

23.5.2024 / 10:15

אף שבאתלטיקה התקיימה בארץ אליפות בינלאומית ואל גוש דן לא נורו טילים כבר זמן רב, באופ"א אין צפי לשינוי הנהלים וקבוצות ליגת העל יצטרכו להתגבר על היעדר ביתיות כדי לעבור את המוקדמות

שערי העונה בליגת העל/ספורט1

קבוצות ליגת העל לא יוכלו לארח משחקים בישראל גם בקיץ הקרוב במוקדמות המפעלים האירופיים השונים. מכבי תל אביב שתשחק במוקדמות ליגת האלופות, מחזיקת גביע המדינה (הפועל באר שבע או מכבי פתח תקוה שייפגשו בגמר בעוד שבוע) שתשחק במוקדמות הליגה האירופית ושתי הקבוצות שישחקו במוקדמות הקונפרנס ליג, ייאלצו גם בקיץ הזה להמשיך לחפש בתים זמניים במדינות אירופה, כפי שקרה הלכה למעשה מאז ה-7 באוקטובר.

אף שלא נורו כבר זמן רב טילים על גוש דן, אין שום שינוי בהנחיות ולא צפויים להיות כאלה כל עוד יש מלחמה בעזה. כזכור, נורו טילים לפני כשבועיים על באר שבע, כך שמבחינת אופ"א אין שום צפי לשינוי הנהלים, אפילו שבאתלטיקה, למשל, אירחה ישראל אליפות בינלאומית ממש השבוע והגיעו לארץ ספורטאים מכל העולם. הקבוצות הישראליות יצטרכו לנסות ולהגיע לשלבי הבתים ללא ביתיות כאן בארץ, מה שהופך את המשימה להרבה יותר מאתגרת ומורכבת.

אצטדיון בלומפילד. מאור אלקסלסי
גם בקיץ הקרוב, אצטדיון בלומפילד לא יארח את משחקי מכבי תל אביב באירופה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, כפי שפורסם כאן אתמול, היום צפויה ההכרזה הרשמית של רן בן שמעון לתפקיד מאמן נבחרת ישראל אחרי שתיערך הצבעה בעניין בין כל חברי מזכירות ההתאחדות לכדורגל בשעות הצהריים. כבר בעוד כשבועיים תשחק הנבחרת מול הונגריה בחוץ ומיד לאחר מכן מול בלארוס, גם כן בבודפשט, במה שיהיו משחקי ההיכרות של בן שמעון עם שחקני הנבחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully