וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי רנדולף: "אני רוצה לזכות באליפות, רצינו לקבוע את הטון"

23.5.2024 / 8:35

הפועל ירושלים הבטיחה את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל חולון, לאחר שהביסה אותה 76:94. יונתן אלון החמיא לגבוהים שלו

צפו בפרק חדש של "דריבל", 21.5/עריכת וידאו: נועה לוי

פחות משלוש דקות וחצי מפתיחת המשחק אתמול (רביעי) בארנה, העלה ג'סטין סמית' את הפועל חולון ל-10:12. לכאורה, לא מדובר בנקודת ציון חשובה או בתוצאה ששווה לזכור ולהזכיר. אבל זה היה היתרון האחרון שלה על הפועל ירושלים, ששייטה לניצחון 76:94 - העשירי שלה ב-12 משחקים תחת יונתן אלון.

האדומים הבטיחו את המקום הרביעי בתום העונה הסדירה בליגת העל, ויפגשו כבר בשבוע הבא את יריבתם המושבעת ברבע גמר הפלייאוף - כשיתרון הביתיות בידיהם. לפני שנתיים התגברו הסגולים על החיסרון הזה, וניצחו פעמיים בבירה בדרך ל-1:2 בחצי הגמר, אבל הפעם יהיה מדובר בסדרת הטוב מחמישה.

"הביתיות חשובה לנו מאוד", סיכם אלון. "אנחנו אוהבים לשחק מול הקהל שלנו ורוצים שיהיה לו כיף בבית. יש הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה, נפגוש את אותה יריבה ונצטרך לעבור תהליך טוב יותר בין המשחקים. אני תמיד מרגיש ביטחון, גם כשלא צריך".

ריבאונד ההתקפה שוב שימש פקטור משמעותי, כשהמקומיים קטפו 45% מהכדורים שניתזו מהחטאות שלהם (16 אופנסיב לירושלים מול 19 כדורים חוזרים בהגנה לחולון). מאמן ירושלים החמיא לשניים משחקני הפנים שלו: "נמרוד לוי הגיע כשגבי צ'אצ'אשוילי נפצע, והיה חייב לשחק הרבה דקות בשלב מוקדם, כשעוד לא הכיר את השחקנים האחרים. זה טבעי שלקח לו זמן, ואנחנו רואים באימונים שהחיבור הזה מתרחש מיום ליום. אלכס טיוס היה מצוין, ונתן בדיוק מה שהוא צריך לתת - ניסיון, שכל ועוד כמה עבירות על הסנטרים".

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
הביתיות חשובה. אלון/דני מרון

ליוואי רנדולף, שהצטיין עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, הוסיף: "אני רוצה לזכות באליפות, ולא חושב בכלל על תואר ה-MVP. ידענו שזה יהיה משחק כמו בפלייאוף, ורצינו לקבוע את הטון לקראת השבוע הבא. אנחנו יודעים שחולון קבוצה קשוחה עם מגוון נשקים, וצריכים להיות מוכנים לזה. יש לנו את יתרון הביתיות, אבל נצטרך לשחק גם במגרש הקשה בחולון".

ירושלים תסיים את הבית העליון במוצאי שבת (21:20), במשחק ביתי שלא יקבע דבר מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully