וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביתיות שלה: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חולון 76:94

מחזיקת הגביע הובילה לאורך כל המשחק והרוויחה ביתיות בסדרת רבע הגמר נגד הסגולים. רנדולף (20 נק') ולוי (14 נק', 5 מ-7 מהשדה) הובילו בריחה של האדומים ליתרון דו ספרתי. סמית' קלע 17 מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

אחרי התבוסה ביד אליהו בראשון והזכייה בגביע בשבוע שעבר, הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חולון 76:94 לעיני 4,764 צופים ותסיים את העונה במקום הרביעי, מה שאומר שתזכה ליתרון ביתיות נגד אותה היריבה בסדרת רבע הגמר. לפני המשחק הונף דגל הזכייה בגביע לתקרת הארנה על ידי אחיותיו של הירש גולדברג-פולין, אוהד הקבוצה שחטוף ברצועת עזה.

אחרי רבע ראשון צמוד והפכפך, ג'אקורי וויליאמס, ליוואי רנדולף ונמרוי לוי הובילו את האדומים ליתרון דו ספרתי מבטיח שעליו למעשה שמרו לכל אורך המשחק, להוציא ריצה קצרה של האורחת ברבע השלישי שהסתיימה בשלשה של קווין הרווי מחצי מגרש עם הבאזר לפני 10 הדקות האחרונות. למרות זאת, רנדולף קלע עם תחילת הרבע הרביעי חמש נקודות רצופות, השיה את המקומיים ליתרון דו ספרתי ולמעשה הכריע את ההתמודדות. רנולף גם סיים כקלע המוביל במשחק עם 20 נקודות, עוד בלטו כאמור אצל ירושלים וויליאמס ולוי עם 14 נקודות כל אחד. את קלעי חולון הוביל ג'סטין סמית עם 17, אבל זה לא היה מספיק בשביל לכפות לפחות משחק צמוד. חולון מסיימת במקום החמישי, המקום הכי נמוך שלה בעונה הסדירה מאז עונת 2015/16.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 20, ג'אקורי וויליאמס (7 ריב') ונמרוד לוי 14 כ"א, יובל זוסמן 13, כריס ג'ונסון 8, קאדין קרינגטון ואלכס טיוס 7 כ"א, נועם דוברת 5, ספידי סמית' 4 (5 אס'), אור קורנליוס 2. אפק אמסלם שותף ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית 17, טאג'יר מקול 15 (10 אס' ו-7 איב'), דרו קרופורד וקווין הרווי 11 כ"א, שון דאוסון 10, שחר עמיר ויותם חנוכי 4 כ"א, נתנאל ארצי וניב משגב (6 אס') 2 כ"א. רן סולומון שותף ולא קלע.

נמרוד לוי, שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
דו ספרתי כבר במחצית. לוי/לירון מולדובן

רבע 1:

בחמישייה של ירושלים פתחו ספידי סמית', יובל זוסמן, נמרוד לוי, ליוואי רנדולף וג'אקורי וויליאמס.
בחמישייה של חולון טאג'יר מקול, יותם חנוכי, דרו קרופורד, ניב משגב וג'סטין סמית'.

נמרוד לוי פתח בשלשה וסל לשתיים, יחד עם נקודות של וויליאמס בצבע, מנגד נקודות של מקול וסמית בצד השני קבעו 8:7 לאורחים שתי דקות לתוך המשחק. מקול עם איבוד ועבירה, ושלשה של קרינגטון מנגד העלו את ירושלים ליתרון 12:15. שחר עמיר סחט עבירת תוקף מג'ונסון, ג'סטין סמית' שם נקודות בצד השני וזה 19:19. רנדולף חתם את הרבע הראשון עם שלשה. 19:22 לירושלים בסוף הרבע הראשון.

רבע 2:

רנדולף וג'ונסון פתחו את הרבע עם נקודות והעלו את ירושלים ליתרון 19:26. הסגולים חזרו מפסק זמן עם שלשה של דאוסון, אך הריצה של ירושלים נמשכה, והליאופ של וויליאמס קבע יתרון שיא של 25:40 לירושלים. קרופורד עם שתי שלשות ברצף החזיר את האורחת ל-35:46. המארחת ירדה למחצית ביתרון 35:48 אחרי סל נוסף של ווילימיאס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל חולון טאג'יר מקול. לירון מולדובן
7 איבודים שלא תרמו למשחק של חולון. מקול/לירון מולדובן

רבע 3:

זוסמן פתח את הרבע עם שלשה ודאנק. מקול עם שלושה איבודים, אך קלע שלשה בצד השני. 40:55 לירושלים אחרי שלוש וחצי דקות. ג'סטין סמית' עם שלוש קליעות עונשין הוריד ל-57:47. איבוד שביעי של מקול עם סל של לוי בצד השני וירושלים ב-49:64. הרווי עם סל מחצי מגרש על הבאזר הוריד את ההפרש לחד ספרתי לפני הרבע האחרון. 55:64 למקומיים.

רבע 4:

רנדולף עם שלשה נוספת וסל של שתיים החזיר את ירושלים ליתרון 14 בפתיחת הרבע. סל של עמיר מחולון ונקודות של וויליאמס ורנדולף מנגד קבעו תוצאה של 57:73. סמית' החולוני עם שני סלים הוריד את ההפרש ל-11. ההפרש כבר עלה ל-18 שתיים וחצי דקות לסיום. נקודות נוספות של טיוס וזוסמן קבעו את תוצאת הסיום, 76:94 לירושלים, שתארח את חולון כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully