וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף מצאה מאמן: קומפני על סף חתימה בבאיירן מינכן

המאמן שירד ליגה עם ברנלי כבר המריא לגרמניה, רוב הפרטים סוכמו ונותר רק להחליט על הפיצוי שתקבל היורדת לצ'מפיונשיפ

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

לאחר שכשלה שוב ושוב במינוי מחליף לתומאס טוכל, באיירן מינכן סוף סוף מצאה את המאמן החדש שלה: לפי דיווחים, וינסנט קומפני נמצא על סף סיכום במועדון, וכבר המריא למינכן לקראת חתימה רשמית שצפויה ב-48 השעות הקרובות

הבלגי, שירד העונה ליגה עם ברנלי, הסכים לכל התנאים והפרטים האחרונים שנותרו הם לסכם את הפיצוי הכספי שתקבל היורדת לצ'מפיונשיפ עבור התרת חוזהו.

כזכור, באיירן הודיעה כבר לפני שלושה חודשים שתומאס טוכל יעזוב, אבל אחרי שקיבלה תשובה שלילית מכמה מאמנים אחרים - או שהחתמה של אחרים הייתה כרוכה בעלויות גבוהות מדי - היא בדקה אפשרות להשאיר את המאמן הנוכחי. גם הוא אמר "לא". לאחר מכן עברה למספר מועמדים אחרים מהפרמיירליג, לפני שבחרה בשחקן העבר הבלגי.

קומפני אימן את ברנלי בשנתיים האחרונות. בעונה הראשונה הוביל אותה לעלייה מזהירה לפרמיירליג, אבל העונה הקלארטס נראו לא טוב, בילו חודשים ארוכים מתחת לקו האדום ולבסוף ירדו.

הבלגי גדל באנדרלכט ונחשב אז לילד פלא. הוא גם שיחק שנתיים בהמבורג (ולכן מכיר היטב את הבונדסליגה) וממנה המשיך ל-11 שנים מוצלחות במנצ'סטר סיטי, איתה זכה בשלל תארים. בעונת 2019/20 חזר לאנדרלכט לעונת פרישה, בה השתלב במקביל בצוות המקצועי - בשלב מסוים כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully