וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות במכבי תל אביב: בולדווין יחזור כבר בחצי הגמר?

23.5.2024 / 6:55

הצהובים מרוצים מקצב ההתאוששות של הגארד ומרגישים ש"הסטירה" בגמר העירה את השחקנים. קולסון: "שמנו את פאו וירושלים מאחור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

מכבי תל אביב הבטיחה לעצמה אמש (רביעי) את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף בליגת העל, בזכות הניצחון 82:88 על הפועל תל אביב בדרבי בהיכל מנורה שנתן לה את המקום הראשון בתום הבית העליון. הצהובים ישחקו מחר (14:00) נגד מכבי רמת גן וביום ראשון נגד עירוני קרית אתא בשני משחקים לפרוטוקול לפני שיחלו בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשיריבתה תיקבע עד ליום ראשון מבין הפועל חיפה, עירוני נס ציונה והפועל עפולה.

החבורה של עודד קטש הצליחה לגבור על הפועל בזכות מחצית שנייה גדולה. הצהובים החלו את המשחק לא טוב, ראו את הפועל משתלטים על המחצית הראשונה, בעוד הכדורים של מכבי פשוט לא נכנסו ובמחצית ירדו הצהובים בפיגור 40:31. למחצית השנייה כאמור עלתה קבוצה אחרת - לורנזו בראון, תמיר בלאט ורומן סורקין היו טובים מאוד, הריצו את הקבוצה ביחד עם חסיאל ריברו ומכבי כבר הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון בדרך לניצחון.

"התאמנו את עצמנו מחדש במחצית, הדברים לא הלכו לכיוון שלנו, אבל אנחנו לא מוותרים. התרבות שלנו מאז שאני כאן ברורה, אנחנו דוחפים את עצמנו בשני צידי המגרש", ניתח בונזי קולסון בסיום. "היו קצת בעיות במחצית הראשונה, אבל דבקנו בתוכנית המשחק, שיחקנו יותר אגרסיבי בשני צידי המגרש".

לורנזו בראון עם בונזי קולסון שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
השחקנים התעוררו. קולסון ובראון אמש/דני מרון

למרות השבוע המאכזב שעבר על הצהובים בשבוע שעבר, בטוחים במכבי כי סטירת הלחי שקיבלו בגמר הגביע מהפועל ירושלים העירה את הקבוצה. "שמתי את המשחקים נגד פאו והגביע מאחוריי. זו העבודה שלנו, זה כדורסל. אנחנו מנסים לנצח כל משחק, וכל עוד אתה לומד מהפסדים, אתה במגמה חיובית. יש הרבה דברים ללמוד אחרי הפסדים, אנחנו לא יוצאים מגדרנו לא אחרי ניצחונות גדולים, ולא אחרי הפסדים. יש לנו הרבה משחקים בעונה הזאת וברור מה המטרה שלנו, ניקח את זה משחק אחרי משחק", אמר קולסון.

"אנחנו מבינים את החשיבות של הדרבי, הרגשנו את האנרגיות כאן. זה עדיין המשחק שאנחנו אוהבים, אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל זה קצת יותר יוקרתי שכשרוצים לצבוע את תל אביב בצהוב", הוסיף הפורוורד על חשיבות הניצחון במשחק, והתייחס לביתיות לאורך הפלייאוף: "יתרון הביתיות הוא חשוב, כי להרגיש את האנרגיות של הקהל זה דבר טוב וננסה לבנות עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ווייד בולדווין מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
הקאמבק מתקרב? בולדווין/קובי אליהו

במכבי העריכו אמש כי ווייד בולדווין לא יוכל לשחק בסדרת רבע גמר הפלייאוף, אך התקווה של הצהובים היא כי יוכל לעמוד על הרגליים עד השבוע השני של חודש יוני, אז אמורה הקבוצה לשחק את סדרת חצי גמר הפלייאוף. "זה יהיה חמישה שבועות מאז הפציעה השנייה שלו, והמצב שלו משתפר", סיפרו במכבי, "אנחנו בטוחים שאם נגיע עד סוף העונה, הוא יהיה איתנו על הפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully