וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לעכל את זה": צ'אבי אלונסו לקח אחריות אחרי התבוסה

המאמן שספג ביקורת על בחירת ההרכב בגמר הליגה האירופית, השיב: "לא הצלחנו להתמודד עם אטאטלנטה". אנדריך: "התוצאה מוצדקת"

תקציר זכייתה של אטאלנטה בליגה האירופית אחרי 0:3 על באייר לברקוזן בגמר/ספורט1

באייר לברקוזן לא הצליחה לשחזר את הישגה מ-1988 עם זכייה שנייה בהיסטוריה במפעל השני בחשיבותו באירופה, וחלום הטרבל שלה התנפץ אמש (רביעי) בתום תבוסה 3:0 בידי אטאלנטה בגמר הליגה האירופית. אלופת הבונדסליגה שמטה את הרצף ההיסטורי של 51 משחקים ללא הפסד, ונוצחה לראשונה העונה בכל המסגרות, במשחקה הלפני-אחרון.

למרות שיוכל להשוות בעונה אחת את סך התארים שהשיגה לברקוזן בכל הזמנים, אם ינצח את קייזרסלאוטרן בגמר הגביע הגרמני בשבת הקרובה (21:00, ספורט3), אלונסו ספג ביקורת על החלטותיו נגד אטאלנטה: "לברקוזן הימרה. אלונסו חייב לשאול את עצמו האם בחר את ההרכב הנכון. כמו מול רומא בחצי הגמר, ההסתמכות על אמין עדלי לא עבדה כלל", נכתב ב"סקיי".

שחקני באייר לברקוזן מאוכזבים. רויטרס
באייר לברקוזן תנסה לתקן בגמר הגביע הגרמני/רויטרס

המאמן עצמו לקח אחריות: "חסרו לנו כל כך הרבה דברים הערב. אטאלנטה הייתה פיזית יותר, ניצחה ברוב המאבקים, ואנחנו לא הצלחנו להיחלץ מהלחץ שלהם. הגענו מוכנים, אבל הם היו טובים יותר. זה לא עניין של גישה, אלא של כדורגל. הם היו עדיפים, לא הצלחנו להתמודד איתם. אטאלנטה קבוצה מיוחדת מאוד וזה פשוט לא היה היום שלנו".

על הרצף שנקטע: "בדרך כלל ההפסד הראשון של העונה מגיע לפני כן, אבל כשזה קורה בגמר זה גרוע. לא נורמלי להגיע למשחק ה-52 כשאתה ללא הפסד. אנחנו צריכים להיות גאים מאוד במה שעשינו. נלמד מזה, גם אני. לא שוכחים הפסדים כאלה בגמר. לא הלך כפי שרצינו. אף אחד מאיתנו לא היה ברמתו המוכרת, ואני בראש".

על המטרה האחרונה שנותרה אמר: "העונה הזו שברה את כל הציפיות, אני מקווה שנזכה בגביע הגרמני. השחקנים האמינו בפרויקט הזה, קיבלנו הרבה החלטות ורובן התגלו כנכונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גרניט ג'אקה, קשר באייר לברקוזן. GettyImages
אין תואר והרצף הגיע לקצו. ג'אקה/GettyImages

גרניט ג'אקה נשאל גם הוא על הרצף ללא הפסד והשיב: "זה לא כל כך עניין אותנו. המשחק היה החשוב מבחינתנו והפסדנו בגמר הזה. אמרנו אתמול שיהיה משחק קשה, זה הכדורגל. חבל שזה לא עבד לנו הפעם. נראינו כל כך טוב עד המשחק הזה, והפעם לא הצלחנו לעשות את מה שעשינו כל העונה. צריך להשלים עם זה. כל המחמאות לאטאלנטה".

רוברט אנדריך הוסיף: "הייתי מעדיף שנפסיד במשחק חסר חשיבות. זה קשה מאוד לעכל, אבל צריך להיות כנים - התוצאה מוצדקת. זה הגיע לאטאלנטה - היא עשתה מה שהיא תמיד עושה. אם אתה סופג שלוש פעמים ולא כובש, מגיע לך להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully