וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבעייתי קרא לשופט "כושי חרא", והתפטר בשל סכנת ההרחקה

קארוסו לומברדי התנצל ברשת, אבל אז סייג: "השופטים מתייחסים אליי רע. אני לא יכול לא לאמן חמישה משחקים". נפרד בעל האש וחיוכים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

אחד המאמנים השנויים במחלוקת בכדורגל הארגנטיני, ריקרדו קארוסו לומברדי, התפטר אתמול (רביעי) ממירמאר מיסיונס האורוגוואית אחרי ש"כיכב" בתקרית מבזה בפעם המי יודע כמה. אחרי ששחקן מהקבוצה שלו הורחק, קארוסו לומברדי צעק לעבר השופט: "אפילו עבירה לא הייתה, כושי חרא! תבדוק ב-VAR". דבריו הגזעניים עלו גם לו בכרטיס אדום.

בלילה שאחרי המשחק, המאמן התנצל בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו: "היום הייתה לי התפרצות בסוף המשחק כלפי השופט חאבייר פרס. אני רוצה להביע בפומבי את התנצלותי בפניו, על שימוש במילים שאין להן מקום. מעבר לכעס אני מרגיש מבויש, אני לא יכול להתנהג כך גם אם אני בדופק אלף".

צפו: קארוסו לומברדי מכנה שופט "כושי חרא"

יום לאחר מכן, קארוסו לומברדי כבר החליט להתפטר ולסיים קדנציה שנמשכה רק שישה משחקים, מהם ניצח אחד והפסיד ארבעה. "אמרתי 'כושי חרא' מתוך כעס, כי ככה אני מדבר כשאני כועס. מה שהכי מפריע לי זה שמייחסים את זה לגזענות, כשאני אדם שתמיד חי בקרבת אנשים שחומי עור".

אחרי שהוסיף לטעון כי "השופטים מתייחסים אליי רע", קארוסו לומברדי הסביר: "אמרו למנהלי המועדון שהולכים להרחיק אותי לחמישה משחקים. במצב כזה, אני הולך. אני לא יכול לא לאמן חמישה משחקים, לא להיכנס לאצטדיון. אתמול היה לי יום מר". ארוחת הפרידה שלו כנראה לא הייתה כל כך מרה, לאור העובדה שהיא כללה על האש והרבה חיוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ארוחת הפרידה של קארוסו לומברדי

כאמור, הארגנטינאי ידוע כמאמן קונפליקטיבי במיוחד שעמד במוקד של עשרות פרשיות לאורך הקריירה. במקביל, קארוסו לומברדי נחשב גם למומחה במאבקי הישרדות וחתום על מניעה של ירידת ליגה בשבע קבוצות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully