וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם סאות'גייט יעזוב, פוצ'טינו עשוי להתמנות למאמן אנגליה"

מאמן שלושת האריות הבהיר לא אחת שיחליט על עתידו רק אחרי יורו 2024, ב"טלגרף" וב"הסאן" פורסם שהארגנטינאי שפוטר מצ'לסי מועמד מוביל אם יחליט לעזוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

אם גארת' סאות'גייט יעזוב את נבחרת אנגליה אחרי יורו 2024 הקיץ, לפי דיווח ב"טלגרף" יש להתאחדות האנגלית כבר מועמד להחליפו. מאוריסיו פוצ'טינו, ששלשום (שלישי) פוטר מצ'לסי, הוא השם הבולט להחליף את מאמן נבחרת אנגליה בשמונה השנים האחרונות.

המאמן הארגנטינאי "יהיה פתוח להצעה" מנבחרת שלושת האריות, כך לפי דיווח שעלה אמש גם באתר "הסאן" והוא לא שולל לאמן את נבחרת אנגליה בעתיד הקרוב.

חלוץ טוטנהאם הארי קיין עם מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
"שמרו על יחסים טובים". קיין ופוצ'טינו בימים בטוטנהאם/רויטרס

לסאות'גייט חוזה בנבחרת אנגליה עד סוף השנה וראשי ההתאחדות האנגלית רוצים לראות אותו נשאר בתפקיד לפחות עד לגביע העולם ב-2026, אך המאמן האנגלי הבהיר כי הוא לא ייכנס לשיחות על עתידו עד לסיום היורו והציב רף גבוה לשחקניו.

פוצ'טינו, שאימן בעבר בין היתר את טוטנהאם ופריז סן ז'רמן, על פי פרסומים שונים מבוקש מאז פוטר מצ'לסי על ידי מועדוני הענק מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, כשבמקרה של הגרמנים תהיה לו הזדמנות להתאחד עם הארי קיין ואריק דייר, איתם שמר על קשר גם כשאימן את הבלוז.

הדיווחים מגיעים דווקא אחרי שהכחולים, תחת ניצוחו של הארגנטינאי, סיימו עונה לא טובה במקום השישי וישחקו בעונה הבאה בפלייאוף הקונפרנס ליג, זאת כאשר הקשר הצעיר המוכשר של הקבוצה קול פאלמר נבחר לשחקן העונה של האוהדים בפרמיירליג אחרי שכבש 22 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully