וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתשומת לב באר שבע ומכבי פתח תקוה: הרווח הנוסף של זוכת הגביע

מנצחת הגמר תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית (ולא בראשון), מה שיעניק לה עוד שבועיים של מנוחה. ההסבר, השינויים והתאריכים

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר שבע על מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

בעקבות תמורות שונות במפעלי אופ"א, מחזיקת הגביע הישראלית תחל את דרכה במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב השני במקום בסיבוב הראשון. מדובר בדילוג שלב אחד וגם בעוד שבועיים של מנוחה בקיץ, כך שהמשחק האירופי הראשון של מנצחת הגמר בחמישי הבא בבלומפילד - הפועל באר שבע או מכבי פתח תקוה - יהיה רק ב-25 ביולי.

ההקפצה לסיבוב השני נוצרה בעקבות תזוזה של קבוצות בליגת האלופות שהותירה רק ארבע קבוצות בסיבוב השני במסלול הלא אלופות, כך שממנו נופלות רק שתיים אל הליגה האירופית. לפיכך שודרגו סילקבורג, רייקה, מחזיקת הגביע היווני ומחזיקת הגביע שלנו אל הסיבוב השני במוקדמות המפעל המשני.

הפועל באר שבע (17 נקודות דירוג) תהיה מדורגת בסיבוב השני אם תזכה בגביע, בעוד מכבי פתח תקוה שרוצה לחזור לאירופה אחרי 19 שנה, לא נהנית מניקוד דומה ולכן לא תהיה מדורגת. מי שמחזיקה אצבעות לקבוצה מהדרום היא הפועל חיפה, שהבטיחה את המקום הרביעי בליגה ותשיג כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג רק אם הפועל באר שבע תניף בתום הגמר בבלומפילד. אם מכבי פתח תקוה תזכה, אז באר שבע תהיה זו שתצטרף למכבי חיפה במוקדמות הקונפרנס ליג.

אימרן אולד עומאר שחקן הפועל באר שבע לפני אנדראס קארו שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
מי יחגוג בשבוע הבא? אימרן אולד עומאר מול אנדראס קארו/דני מרון

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
משחק ראשון: 25 ביולי. הגומלין: 1 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
משחק ראשון: 8 באוגוסט. הגומלין: 15 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 5 באוגוסט
משחק ראשון: 22 באוגוסט. הגומלין: 29 באוגוסט

הגרלת שלב הליגה: 30 באוגוסט
המשחקים: 25-26 בספטמבר עד 30 בינואר (שמונה מחזורים)

כמו בליגת האלופות, הפורמט החדש עובד על פי השיטה השוויצרית: שלב ליגה במקום שלב בתים. 36 קבוצות שנמצאות כולן בליגה אחת משותפת, כאשר מדובר בארבעה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ מול יריבה מכל דרג. שמונה הראשונות (אלה עם הניקוד הגבוה ביותר) בתום שמונת מחזורי הליגה, מעפילות ישירות לשמינית הגמר. מדורגות 9 עד 24 יתמודדו ביניהן בשלב נוקאאוט על הזכות להישאר במפעל, כשהמנצחות ישלימו את תמונת שמינית הגמר והמפסידות יסיימו את דרכן באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully