וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זכייה בגביע לא תציל אותו? דיווח: יונייטד תיפרד מטן האח

במנצ'סטר החליטו לפטר את ההולנדי לפי דיווח של עיתונאי בכיר ברשת "סקיי", כל זאת לפני המפגש בוומבלי עם מנצ'סטר סיטי בשבת. דה זרבי יחליפו?

ראיון סוף משחק ניב דברת עם ארלינג הולאנד ושוער מנצ'סטר סיטי סטפן אורטגה/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד תתמודד בשבת באצטדיון וומבלי נגד היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי (17:00, ספורט1), אבל אם להסתמך על הדיווח הערב (רביעי), עתידו של מאמן השדים האדומים אריק טן האח כבר נחרץ.

לפי ג'אנלוקה די מארציו, העיתונאי האיטלקי הבכיר של "סקיי" איטליה, ראשי יונייטד החליטו להיפרד מטן האח בסיום העונה. הוא הגיע מאייאקס בקיץ 2022 ובעונתו הראשונה הוביל את המועדון לזכייה בגביע הליגה - התואר הראשון של השדים האדומים מאז 2017 - וגם השיב את הקבוצה לליגת האלופות אחרי שנת היעדרות, אך העונה, למרות ההעפלה לגמר הגביע, יונייטד סיימה את העונה רק במקום השמיני וכלל לא תשחק במפעל אירופי אם לא תנצח את האלופה מנצ'סטר סיטי בגמר.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. Michael Regan, GettyImages
זכייה בגביע תציל אותו מפיטורים? טן האח/GettyImages, Michael Regan

שלושה מועמדים סומנו להחלפת טן האח על פי די מארציו ואלה רוברטו דה זרבי שעזב את ברייטון ולפי פרסומים שונים "חולם להגיע ליונייטד", מאוריסיו פוצ'טינו שרק אתמול צ'לסי הודיעה על פרידה ממנו וקירן מקנה בן ה-38, שנבחר למאמן העונה בצ'מפיונשיפ לאחר שהוביל את איפסוויץ' בחזרה לפרמיירליג. מקנה אימן בין 2016 ל-2018 את קבוצת הנוער של מנצ'סטר יונייטד ומעונת 2018/19 ועד המעבר לאיפסוויץ' בדצמבר 2021, היה חלק מצוות האימון תחת ז'וזה מוריניו, אולה גונאר סולשיאר ורלף רנגניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully