וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש של שיתופי פעולה והזדמנויות ספורט עבור תלמידות ותלמידי ישראל

בכנס השנתי למנהלי ומנהלות הספורט ברשויות המקומיות שהתקיים באילת, זיו ישראלי מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, הציג פעילויות לצד יוזמות חדשות לקידום הספורט בבתי ספר וברשויות המקומיות לקראת שנת הלימודים הקרובה

זיו ישראלי. ארז עוזיר,
זיו ישראלי/ארז עוזיר

זיו ישראלי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי ספר בישראל, נשא היום (שלישי) מסר עוצמתי בכנס "מנהיגות בשעת משבר" של הרשויות המקומיות, והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה של ההתאחדות עם הרשויות המקומיות ברחבי הארץ עבור ספורט בבתי הספר, טיפוח רווחת התלמידות והתלמידים, במטרה לקידום הספורט הישראלי.

בנאומו הדגיש ישראלי את מחויבותה של ההתאחדות להמשכיות והעצמת תוכניות הספורט בבתי הספר ברחבי הארץ במיוחד לאחר אירוע ה - 7 באוקטובר, אז התקיימו פעילויות רבות במתכונות ייחודיות עבור מפוני הצפון והדרום, שהתאפשרו בתמיכה ובשיתוף פעולה פורה בין ההתאחדות למשרד התרבות והספורט ומשרד החינוך. כיום שיתוף פעולה זה קריטי מתמיד ומבטיח כי הרשויות המקומיות, זוכות להכרה ולהעצמת מאמצם לקדם את הספורט בבתי הספר.

עוד הדגיש ישראלי את המגוון הרחב של ענפי הספורט, הליגות והטורנירים אותם תנגיש ההתאחדות לתלמידי ותלמידות ישראל בשנת הלימודים הקרובה. בין תכניות אלו מאות המועדונים הבית ספריים והתוכניות הלאומיות, מהבולטות שבהן: "זוזו" מפעילים את הגוף לגילאים הצעירים, תכנית "פכ"ל " כושר גופני לחיים, מעגלי איתור והכוונה, טיפוח ספורטאים צעירים מצטיינים ועוד.

עוד הובילה ומובילה התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל את ליגות התיכונים המובחרות בישראל בניהם ליגות הכדורעף, ליגת הכדוריד וליגת הכדורסל המפורסמת ממנה יצאו לקבוצות הבוגרים שחקני הכדורסל לירון כהן, שרון ששון, דני אבדיה, שי דורון ואחרים. ליגות אלו הן חוד החנית של הספורט הישראלי עבור התלמידות והתלמידים.

זיו ישראלי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל הביע אופטימיות לגבי העתיד ואמר: "חווינו שנה קשה מכל הבחינות ועל אחת כמה וכמה גם התלמידות והתלמידים ברחבי המדינה. בימים אלו חשוב לנו להתחיל להתכונן לשנת הלימודים הבאה בה נרומם יחד את הספורט בבתי הספר ואת כלל ענפי הספורט התחרותיים. בשיתוף פעולה עם משרד החינוך ומשרד התרבות והספורט, נוצרות הזדמנויות חדשות לקידום פרויקטים ולחיזוק השותפויות עם הרשויות המקומיות. תודה מיוחדת לאיגוד מנהלי הספורט בישראל על קיום האירוע ושיתוף הפעולה לאורך השנים".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully