וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו הקלטות סודיות: רוביאלס מנסה להשיג למסי כסף בקורונה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 14:27

פרשה מביכה בספרד: יו"ר ההתאחדות מוקלט בפנייה לנשיא אופ"א, ודורש פיצוי לכוכבי ברצלונה על ההפסדים בקורונה: "אם אנשים יגלו, יהרגו אותנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

שערוריה נוספת סביב לואיס רוביאלס מתפרסמת בספרד. אחרי הסקנדל סביב ההטרדה המינית של שחקניות נבחרת ספרד, כעת מפרסמים במדינה מספר שיחות כתובות והודעות קוליות שהוצאו לכאורה מהטלפון של הנשיא לשעבר של התאחדות הכדורגל הספרדית, אשר מצביעות על ניסיון אפשרי מצדו למעילה כספים מאופ"א, שנועדו במקור עבור ההתאחדות ורוביאלס ניסה להעביר לכדורגלנים בכירים.

מסמכים אלה חושפים כי לבקשתם של שחקני ברצלונה לשעבר ליאונל מסי וג'רארד פיקה, רוביאלס, שהיה אז בתפקיד, פנה לנשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין כדי למצוא פתרון לפיצוי על הפחתות השכר של השחקנים שנגרמו על ידי מגיפת הקורונה בשנת 2020.

נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס. Marc Atkins, GettyImages
סקנדל אחרי סקנדל. רוביאלס/GettyImages, Marc Atkins

השיחות הראשונות מתוארכות ל-2 באפריל, 2020. פיקה הביע בפני רוביאלס את דאגה של מסי על ההפחתה הדרסטית בשכרו שהציעה אז ברצלונה בניסיון להתמודד עם ההפסדים שנוצרו בעקבות משבר המגיפה. כשהוא משמש כמתווך, פנה שער לאחר מכן רוביאלס לצ'פרין והציע לו "להשתמש בכספי אופ"א המיועדים להתאחדות" כדי לפצות על ההפסדים הכלכליים של מסי ושחקנים מסוימים.

"חשוב לנו שהם יישארו איתנו, מסי וכל השאר", הסביר רוביאלס על פי הדיווח, "בלי צורך להשקיע כסף. אתה רק צריך לשנות את היעד ולהמשיך לתת כסף".

מסי הרוויח אז כ-75 מיליון דולר לשנה. על פי הדיווחים, ברצלונה הציעה קיצוץ שכר של עד 70% לסגל שלה שבוע קודם לכן, ומסי ידע שיידרש להקריב קורבן דומה. השיחה עם רוביאלס נועדה למנוע את זה. רוביאלס מחליט לפרוש את תוכניתו מול צ'פרין. "אני שולח לך את האודיו הזה עם הודעה מליאו מסי. זה הקול שלי, אבל המסר שלו", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה. רויטרס
ידעו שזה יישמע רע. מסי ופיקה/רויטרס
נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. ניב אהרונסון
"אפילו הכלב שלי לא יידע מזה". צ'פרין/ניב אהרונסון

לאחר מכן הוא אומר ל'צפרין: "הדבר היחיד שאמרו לי (פיקה ומסי) זה, בבקשה, אף אחד לא חייב לדעת על מה אנחנו מדברים, כי אם אנשים יגלו, הם יהרגו אותנו. הם מאוד נזהרים שאף אחד לא ידע שהם רוצים לקבל את הכסף שהם הפסידו. הם מודאגים מזה. זה חייב להישאר חסוי". נשיא אופ"א הרגיע אותו והבטיח לו ש"אפילו הכלב שלנו לא ישמע את זה" .

לאחר חילופי הדברים, רוביאלס ערך שיחת טלפון משולשת עם מסי ופיקה במהלכה הם קבעו תוכנית להציג בפני צ'פרין כדי לפצות על ההפסדים של השחקנים. ההצעה הכלכלית הוגשה לנשיא אופ"א ב-6 באפריל. עם זאת לא ברור אם השחקנים קיבלו פיצוי על הפסדי שכרם.

רוביאלס ופיקה נחקרים במקביל בספרד בנושא מקביל, הכולל את המכירה של ההתאחדות את הזכויות על הסופר קאפ הספרדי למשקיעים סעודים, בחשד לגריפת רווח אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully