וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניחוח של ג'ורדן VS בירד": הדו קרב בגמר המערב מרגש את ארה"ב

מצד אחד דונצ'יץ', מצד שני אדוארדס. ב-NBA נערכים למצ'-אפ בטעם של פעם (הלילה, 3:30), וגם הניסיון להתנער מההשוואות לא עוצר את ההייפ

קיירי אירווינג ולוקה דונצ'יץ' אחרי העלייה לגמר המערב/מתוך אתר ה-NBA

מצד אחד לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס, מצד שני אנתוני אדוארדס ומינסוטה טימברוולבס. ארצות הברית עוצרת את נשימתה לקראת אחד המצ'-אפים הכי מסקרנים בפלייאוף בשנים האחרונות, בין שניים מהכוכבים שאמורים להיות הפנים של ה-NBA, שמחזירים את חובבי הענף שנים אחורה.

"דו קרב בניחוח של ג'ורדן VS בירד", כתבו היום (רביעי) ב"ספורטס אילוסטרייטד", כשהם משווים את הכוכבים הצעירים לשחקנים האגדיים על אף הניסיון הברור של שניהם להתנער מתוויות כאלה.

אדוארדס כבר אמר לאחרונה שהוא לא אוהב את ההשוואות בינו לבין MJ, גדול הכדורסלנים בכל הזמנים, בעוד הלילה פול פירס הסביר ש"חייבים להפסיק את ההשוואה בין דונצ'יץ' לבין לארי בירד. אם כבר, דונצ'יץ' הוא לברון האירופאי".

אבל כאמור, את ההייפ סביב הדו קרב הזה אי אפשר לעצור, ובארצות הברית ממתגים אותו בתור מצ' אפ שמזכיר נוסטלגיה רחוקה ויפה. מדובר במפגש הראשון בין דונצ'יץ' לאדוארדס בסדרה, ורבים מהפרשנים מנסים לנתח מי מבין השניים טוב יותר בנקודת הזמן הנוכחית.

"לוקה דונצ'יץ' השחקן הכי טוב בסדרה הזאת, ללא ספק", חרץ ריצ'רד ג'פרסון ב-ESPN. "אבל יש הבדל בין להיות השחקן הכי טוב בסדרה מסוימת, לבין להיות השחקן שמשחק הכי טוב בסדרה מסוימת. בחצי הגמר שיי גילג'ס אלכסנדר היה יותר טוב ממנו, אבל באופן כללי, לוקה טוב משניהם. השאלה הגדולה היא עד כמה הוא בריא, כי לי נראה שהוא לא כשיר ב-100 אחוז, וזה משפיע".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס. Tim Heitman, GettyImages
מצ'-אפ ענק. דונצ'יץ' מול אדוארדס/GettyImages, Tim Heitman

על אף הפציעות שדונצ'יץ' סוחב, הוא מעמיד עד כה ממוצעים של 27.3 נקודות ו-9.1 אסיסטים למשחק בפלייאוף, עם 42% מהשדה. אדוארדס לעומתו עומד על 28.9 נקודות ו-5.9 אסיסטים בפלייאוף, עם 50% מהשדה. שניהם מציגים יכולות הגנתיות משופרות בפוסט סיזן, ועשויים לשמור גם לא פעם אחד על השני בסדרה.

אבל אם דונצ'יץ' הוא הכוכב המוכח יותר מבין השניים, אדוארדס הוא ללא ספק גיבור השעה, ומי שהופך בפלייאוף הנוכחי לסופרסטאר לכל דבר ועניין. "אדוארדס שחקן יותר טוב", אומר קנדריק פרקינס. "בסדרות הקודמות הוא היה יותר טוב גם מקווין דוראנט וגם מניקולה יוקיץ', ואני מאמין שאותו תסריט יחזור גם מול לוקה. זה לא בהכרח יבוא לידי ביטוי בנקודות, אלא בכל שאר הדברים ש'אנט' מביא למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully