וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי שם קץ ל"שמועות", ראשי ברצלונה ייפגשו עם המאמן המיועד

הסקורר הפולני הכריז: "לעזוב את ברצלונה? הראש שלי בהכנות לעונה הבאה". דיווח: דקו וקרקיץ' טסו ללונדון כדי להיפגש עם האנזי פליק שנחוש לקבל את המשרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.5/ספורט1

אחרי שהוליך את ברצלונה לאליפות בעונה החולפת, רוברט לבנדובסקי חווה עונה פחות טובה השנה, בסטנדרטים שלו לפחות. החלוץ הפולני כבש 18 שערי ליגה לעומת 23 שערים בעונה שעברה ובפולין היו שביקרו את צ'אבי וברצלונה באופן ההתנהלות שלהם עם הסקורר הפולני.

היום (רביעי) התראיין לבנדובסקי לתקשורת הקטלאנית וניסה להרגיע את השמועות סביבו כשאמר: "אין לי ספק שאשאר בברצלונה בעונה הבאה. יש הרבה שמועות, אבל הראש שלי נמצא כבר בהכנה לעונה הבאה. זה מה שיש לי להגיד".

"נהיה חייבים להיות מוכנים מהמשחק הראשון ומהדקות הראשונות כי ריאל מדריד בטח תצטרך זמן", הוסיף לבנדובסקי על העונה הבאה, "הם לא ישחקו טוב בהתחלה ויאבדו נקודות, ואנחנו חייבים לנצל את זה. כמו לפני שתי עונות, שהיו משחקים שלא הצלחנו לנצח אבל גם לא הפסדנו".

שחקן ברצלונה, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לא מתכוון לעזוב. לבנדובסקי/רויטרס

על המעבר הצפוי של אמבפה לריאל מדריד: "זה עוד לא רשמי, אבל נראה שכל הדרכים מובילות לריאל מדריד. פחד? לא, ברור שהוא שחקן מדהים ואם הוא יעבור לריאל מדריד, זאת תהיה קבוצה חזקה מאוד. אבל המנטליות שלנו צריכה להיות שזה לא משנה כמה שחקנים טובים יש להם, אם אנחנו קבוצה ואנחנו עובדים ביחד, אנחנו יכולים לנצח אותם".

אבל מי יאמן את לבנדובסקי בעונה הבאה? בעוד שעתידו של צ'אבי ממש לא ברור בגלל ה"סכסוך" עם הנשיא לאפורטה, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שהמועמד המוביל לרשת אותו הוא האנזי פליק. על פי הדיווח המאמן הגרמני נחוש לאמן את ברצלונה, אותה ברצלונה שאותה הוא הביס יחד עם לבנדובסקי 2:8 באותו משחק מפורסם בשיא הקורונה בליגת האלופות. בהמשך דווח גם שדקו המנהל המקצועי ימריא ללונדון יחד עם בויאן קרקיץ' נציגו של לאפורטה כדי להיפגש עם פיני זהבי, סוכנם הישראלי של פליק וגם של לבנדובסקי.

עוד בוואלה!

מאמן פולין חשף מתחזה ומאשים: "ברצלונה פוגעת בלבנדובסקי"

לכתבה המלאה

משחקי נבחרת פולין ביורו 2024:

הולנד - 16.6 (16:00)
אוסטריה - 21.6 (19:00)
צרפת - 25.6 (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully