וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטואל מדבר: "חצי שנה לא היינו בכיוון, אז כן, זו עונה מוצלחת"

אחרי העימות עם אוהדי ב"ש, החלוץ מסביר את האמירה ש"אנחנו עושים עונה מדהימה": "נישפט בגמר". העתיד? "יש לי חוזה, סיפור זהבי נסגר"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

ימים סוערים עוברים על הפועל באר שבע, ובפרט על רותם חטואל. החלוץ לא מוצא את עצמו בתקופה האחרונה ובמקביל הקבוצה מגלה סימני שבירה לקראת גמר גביע המדינה.

אמש (שלישי) לאחר התבוסה 4:1 למכבי חיפה, חטואל הנסער אף התעמת מילולית עם מספר אוהדים שקיללו אותו ואת יתר השחקנים, כשהם מוחים על מצבה של הקבוצה שגם הובסה 3:0 על ידי מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

נראה שהיה דין ודברים בינך ובין כמה שחקנים נוספים לבין האוהדים. מה אמרתם להם?

"לא אמרנו שום דבר, הלכנו והודינו להם על העידוד. אני חושב שאנחנו צריכים להודות להם. שמענו גם מילים לא נעימות, אני מבין את התסכול שלהם, להתחיל לריב איתם זה לא נכון, באמת נראינו לא טוב והם צודקים".

איך אתה מרגיש עם היכולת שלך בתקופה האחרונה?

"כמובן שאני רוצה לחזור לעצמי. לא הבקעתי המון זמן, אני עובד קשה ואמשיך לעשות קשה גם בתקופה הפחות טובה הזאת. מאמין שבסוף הכדור ייכנס ודברים ישתנו".

רותם חטואל, הפועל באר שבע. דני מרון
בירידה חדה. חטואל/דני מרון

איזו באר שבע נראה במשחקים הבאים?

"תראו את הקבוצה שראיתם כל העונה - קבוצה לוחצת, קבוצה שבאה לשחק כדורגל. אנחנו עושים בסך הכל עונה מדהימה, נכון שהייתה מעידה אתמול, אבל גם סבלנו מחוסר מזל. אחרי שני שערים שספגנו נכנסנו למשחק והיינו יותר טובים. ספגנו גולים שלא יכולים להיות, אבל נבוא לסכנין וניתן הכל כדי לתקן את זה, וכמובן שבגמר הגביע זה המאני טיים".

כשאתה אומר שאתם "עושים עונה מדהימה", למה אתה מתכוון?

"אנחנו בגמר גביע ומדורגים במקום השלישי. חצי שנה ואפילו יותר לא היינו בכיוון. אני חושב שהעונה שלנו מוצלחת מאוד, בטח אם נזכה בגביע. בסוף אנחנו נשפטים על תארים".

אתה רואה את עצמך ממשיך בבאר שבע? היו אוהדים שכעסו על זה שאמרת שאתה מעריץ של ערן זהבי.

"אני לא חושב שזה מפריע. יש לי חוזה לשנתיים, כל כולי בהפועל באר שבע. יש לנו גמר גביע על הראש, והנושא של זהבי נסגר מזמן, זה היה לפני המון זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully