וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה וגאווה בהפועל חיפה: "לא נפלנו ממכבי ת"א. מקום 4 - הישג"

האדומים התאכזבו מההפסד לאלופה אבל התעודדו מהיכולת ויוצאים מהעונה בראש מורם: "לא נתנו לנו סיכוי". מאמץ להשאיר את בן הרוש

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אכזבה בהפועל חיפה אחרי ההפסד 3:0 אמש (שלישי) למכבי תל אביב. בקבוצה דווקא היו מרוצים מהיכולת, אך בסוף לוח התוצאות הראה על תבוסה. "לא נפלנו ממכבי תל אביב בשום שלב במשחק, אבל לא ידענו לנצל מצבים ובסוף גם קרסנו בעשר דקות. חבל שזה קרה", ניתח אחד השחקנים.

האדומים ידעו שניצחון שלהם והפסד של הפועל באר שבע יוביל לכך שבמחזור האחרון יישאר קרב על המקום השלישי, אך ההפסד הכריע שהקבוצה של רוני לוי תסיים במקום הרביעי ורק זכייה של באר שבע בגביע, תוביל את הפועל חיפה למוקדמות הקונפרנס ליג.

"לסיים במקום הרביעי עם הסגל שהיה לנו זה הישג מרשים מאוד", קבע גורם בקבוצה, "לא הרבה נתנו סיכוי, אבל בסוף הצלחנו להיות לאורך כל העונה בצמרת הגבוהה ולהיות יציבים מאוד".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. דני מרון
יש סיבות להתעודד? רוני לוי/דני מרון

למרות ההישג המרשים, במועדון ובעיקר בצוות המקצועי רוצים מאוד להתחזק ומבינים שבסגל הנוכחי יהיה קשה לשחזר את ההישג או אולי אפילו להתקדם. המאמן רוני לוי רוצה להחתים שחקנים בלא מעט עמדות, כאשר ההתמקדות הגדולה תהיה בעמדת הקשר האחורי וכן בעמדת המגן הימני.

מי שזכה למחמאות גדולות אתמול הוא נועם בן הרוש. זה לא סוד שמכבי תל אביב סימנה את בן הרוש כמועמד, אבל בחיפה מקווים מאוד להצליח להשאיר את הכישרון הצעיר עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully