וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החמצת שלושת הפנדלים הראשונים: רודז בגמר הפלייאוף בצרפת

הקבוצה הקטנה פיגרה 2:0 בדו-קרב בחצי הגמר, אבל פריז FC חתמה עם רצף שלוש החטאות משלה והפסידה 3:2. סנט אטיין מחכה לרודז, המנצחת תפגוש את מץ לקרב כפול על הכרטיס האחרון לליגה הבכירה

דריבל 21.05 חדש/מערכת וואלה

דו-קרב הפנדלים בין מ.ס. דימונה לשמשון תל אביב בפלייאוף של ליגה א' כאן אצלנו שבר אתמול (שני) שיא גינס עם לא פחות מ-56 בעיטות. הערב, בפלייאוף העלייה בצרפת, נבעטו רק 11 פנדלים, אבל גם שם נקבע תקדים: לראשונה קבוצה שהחמיצה את שלוש הבעיטות הראשונות, היא זו שניצחה.

רודז, שסיימה את הליגה השנייה במקום הרביעי ומעולם לא שיחקה בליג 1, אירחה את חצי הגמר מול המדורגת חמישית, שנחשבת בכירה ועשירה יותר. נואה דיקו העלה את הפריזאים ליתרון כבר בדקה הרביעית, אבל פנדל של בראדלי דאנז'ה (8) ושער נוסף של קיליאן קורדור (33) הפכו את התוצאה. צהוב שני של ממאדו אמבו סיבך את המצב מבחינת האורחת שנאלצה לשחק ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-48, אבל בשנייה האחרונה של תוספת הזמן (96) היה זה המגן איב דאבילה שהשווה ושלח את המשחק להכרעה מהנקודה הלבנה.

כאמור, כל שלושת הבועטים הראשונים של רודז החמיצו ופריז הובילה 0:2 עם החטאה אחת שלה. אלא שאז המומנטום התהפך. דאנז'ה, קורדור והמחליף יאניס ורדייה דייקו ומנגד הרגליים של האורחים רעדו. שתי בעיטות החוצה ובתווך עצירה שנייה של אוון ז'אוון בן ה-18, שהגיע כמושאל חירום לפני כחודש בעקבות פציעת אחד משני השוערים הבכירים, העניקו לרודז את הכרטיס לשלב הבא. הישג אדיר למאמן דניאל סנטיני, שלקח כמאמן קבוצה עם התקציב ה-16 בגובהו בליגה ופחות מ-3,000 צופים למשחק, עד למרחק שלושה משחקים מהליגה הבכירה.

שחקני רודז חוגגים. VALENTINE CHAPUIS/AFP, GettyImages
המומנטום התהפך תוך כדי הדו-קרב. שחקני רודז/GettyImages, VALENTINE CHAPUIS/AFP

ביום שישי תתארח רודז בגמר הפלייאוף אצל סנט אטיין שסיימה במקום השלישי, והמנצחת ביניהן תפגוש במבחנים את מץ, המדורגת 16 בליגה הבכירה בתום העונה. מנצחת הגמר תארח את המשחק הראשון ב-30 במאי ומץ את הגומלין ב-2 ביוני.

לעומתה, פריז FC ממשיכה להיות הלוזרית האולטימטיבית של הליגה השנייה. זה פלייאוף רביעי שלה בשש שנים והיא מעולם לא הגיעה לשלב של מפגש עם נציגת הליגה הבכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רודז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully