וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון מתחת לאף: ריאל מדריד יודעת מי ייכנס לנעליו של טוני קרוס

בספרד משוכנעים: ג'וד בלינגהאם יחזור לתפקיד שמילא בדורטמונד ויפנה מקום לאמבפה בהתקפה. ויש גם מספר מועמדים שככל הנראה לא יגיעו

צפו בפרק חדש של "דריבל", 21.5/עריכת וידאו: נועה לוי

ריאל מדריד עדיין מנסה לעכל את הודעת הפרישה של טוני קרוס. בספרד טוענים שקרלו אנצ'לוטי התחנן בפני הקשר הוותיק להישאר לעונה נוספת, אך בסופו של דבר נאלץ לכבד את החלטתו - וכעת הוא מביט קדימה.

לפי "מארקה", הפיתרון של האלופה לחור שנפער במרכז הקישור כבר נמצא בסגל שלה - ג'וד בלינגהאם שפרח בתפקיד התקפי יותר צפוי לתפוס את מקומו של קרוס בקישור, וב"אס" הסכימו: "זו ממילא היתה התכנית עם הגעת קיליאן אמבפה, שיפתח בחוד לצד ויניסיוס ורודריגו. בלינגהאם ישחק כפליימייקר, כמו שעשה בדורטמונד. הוא לא ממש דומה לקרוס, אבל כן יאפשר שלושה שחקני התקפה".

במקרה כזה, חלק מהדקות ברוטציה יינתנו גם לארדה גולר, כדי להבטיח את הישארותו של היהלום הטורקי בקבוצה גם בעונה הבאה. שחקן נוסף שירוויח מהפרישה של הכוכב הגרמני הוא חברו הטוב לוקה מודריץ', שבניגוד אליו דווקא כן ימשיך לעונה נוספת ומיעט לקבל דקות העונה.

אדוארדו קמאבינגה עם ג'וד בלינגהאם שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
אפשר לסמוך עליהם בקישור. קמאבינגה ובלינגהאם/רויטרס

כך או כך, הפרישה של קרוס לא אמורה לגרום לראשי ריאל לתכנן מסלול מחדש ולצרף קשר חדש בקיץ. לפי "אס", שני השחקנים שהכי מזכירים את הגרמני - ויטיניה ויוזואה קימיש - לא ריאליים, אף שחוזהו של השני יסתיים בקיץ 2025 ובאיירן מינכן חוששת לאבדו בחינם.

ב"מארקה" העלו גם את שמו של ניקולו בארלה מאינטר, אך אלופת איטליה צפויה לדרוש עליו סכומים גבוהים. המועמד האלמוני ביותר שהועלה הוא זה של ג'ואי וירמן מפ.ס.וו, שחווה עונה נהדרת בהולנד וערך השוק שלו עומד על 26 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully