וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א הציעה את מוסקרה לקבוצות ביוון, טורקיה וקפריסין"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 19:54

בפנמה טוענים ששוער הנבחרת שפתח בפעם האחרונה אצל רובי קין לפני למעלה מארבעה חודשים "כבר מתרכז באתגר הבא שלו", ויעזוב בקיץ

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

בספטמבר 2023, רגע לפני סגירת החלון לרישום שחקנים חדשים לאירופה, הפתיעה מכבי תל אביב והנחיתה בארץ שוער שלישי לצד רועי משפתי ודניאל טננבאום - אורלנדו מוסקרה.

אלא ששוער נבחרת פנמה לא ממש עמד הפך לבאנקר, התקשה להשיג את חולצת ההרכב הראשון ומהר מאוד איבד את אמון הצוות המקצועי. לכולם ברור שבעונה הבאה כבר לא יישאר, ולפי דיווחים במולדתו, "מכבי תל אביב כבר החלה לתכנן את עזיבתו, והציעה אותו לקבוצות ביוון, טורקיה וקפריסין. אורלנדו כבר מתרכז באתגר הבא שלו".

מוסקרה שותף העונה ב-13 משחקים בכל מסגרות וספג 11 שערים. הפעם האחרונה שפתח בהרכב היתה ב-10 בינואר, בהפסד 1:0 למכבי חיפה במסגרת הליגה. מאז ה-21 בינואר הוא אפילו לא נכלל בסגל של רובי קין במסגרת הליגה.

אורלנדו מוסקרה, שוער מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בדרך החוצה. מוסקרה/לירון מולדובן

"הסיטואציה שלי די מסובכת. אני רוצה לשחק יותר, זה חשוב מאוד עבורי. אני לא מרוצה מהמצב, אבל אמשיך לעבוד קשה ואחכה להזדמנות שלי", אמר מוסקרה לתקשורת הפנמית לפני כחודשיים. "אני שמח שבנבחרת אני מקבל את הבמה והאמון, כי אז זה בא לידי ביטוי ביכולת שלי על הדשא". מאמנו בנבחרת תומאס כריסטנסן הוסיף ואמר אז: "הוא מיובש במכבי תל אביב מסיבות לא מקצועיות. אין קשר לכדורגל בכלל. מדובר בסיבה אחרת. בהזדמנויות שהוא קיבל בישראל, הוא הוכיח את עצמו כשוער מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully