וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידחה את ריאל מדריד? "להצעה הזו ללורנזו בראון יהיה קשה לסרב"

בספרד טוענים: פנרבחצ'ה מציעה לרכז מכבי תל אביב חוזה לשנתיים בשווי 2 מיליון יורו נטו לעונה: "צפוי להעדיף אותם על פני ריאל"

צפו בפרק חדש של "דריבל", 21.5/עריכת וידאו: נועה לוי

בשבוע החולף הוזכר לורנזו בראון כמועמד לשתי קבוצות פאר - ריאל מדריד ופנרבחצ'ה. לפי "ספורט" הקטלאני, להצעה של הטורקים "יהיה קשה לסרב" - חוזה לשנתיים בשכר של 2 מיליון יורו נטו לעונה. "ההצעה הזו גרמה לו לשקול מחדש האם הוא רוצה להגיע למדריד", נכתב. פנרבחצ'ה מחפשת רכז חדש על רקע המעבר הצפוי של ניק קלאתיס למונאקו, והיא מוכנה לעשות הכל על מנת להשיב את האמריקאי בן ה-33 לקדנציה שנייה במועדון.

עדיין לא ברור האם ריאל מדריד תוכל לעמוד בסכומים הללו. הבלאנקוס סימנו כמטרת העל שלהם את השארתו של אדי טבארס, מה שככל הנראה יצריך חוזה עתק שיהפוך אותו לשחקן בעל המשכורת הגבוהה ביבשת. עדיין לא ברור האם יישאר כסף בתקציב כדי לאפשר עוד החתמה גדולה כמו בראון. "קשה להאמין שההצעה של מדריד תגיע לסכומים של פנר", נכתב ב"ספורט", "נראה האם בראון יבחר בריאל על אף משכורת נמוכה יותר. כרגע ההערכות הן שהוא יעדיף את הטורקים - קבוצה בעליה שתשחק השבוע בפיינל פור".

לבראון חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב אך לפי דיווחים הוא לא מעוניין להישאר בישראל, בעיקר על רקע המלחמה. הצהובים צפויים לדרוש 700-800 אלף יורו עבור התרת חוזהו.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
היעד הבא - טורקיה? בראון/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הרכז שיחק כאמור בקבוצת הפאר הטורקית ב-2020/21, אך שימש בעיקר כרכז מחליף. העונה הוא העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות (45.4 אחוז ל-2, 34.5 אחוז ל-3. 85.9 אחוז מהעונשין), 2.8 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים למשחק ביורוליג במדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully