וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן נרגשת: "יכולים לכתוב את שמנו בהיסטוריה באותיות מזהב"

אלופת הבונדסליגה דרוכה לקראת גמר הליגה האירופית מול אטאלנטה (ד', 22:00, ספורט1), צ'אבי אלונסו: "מגיע לנו לזכות בטרבל". דה רון והולם ייעדרו אצל האיטלקים, בגמר אירופי ראשון בתולדותיהם

צפו בפרק חדש של "דריבל", 21.5/עריכת וידאו: נועה לוי

באייר לברקוזן תנסה להמשיך מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) את העונה ההיסטורית שלה, כשתפגוש בדאבלין את אטאלנטה לגמר הליגה האירופית. אלופת הבונדסליגה, שטרם הפסידה העונה, תוכל להשלים דאבל - ובשבת טרבל, אם תנצח את קייזרסלאוטרן בגמר הגביע הגרמני.

לברקוזן מחפשת תואר אירופי שני בתולדותיה, לאחר שהניפה את גביע אופ"א ב-1987/88 והפסידה בגמר ליגת האלופות של 2001/02. היריבה תופיע בגמר אירופי ראשון בתולדותיה, לאחר שהדיחה בחצי הגמר את מארסיי וברבע הגמר היממה את ליברפול, בידיעה שהיא רחוקה 90 דקות (ואולי 120) מתואר ראשון שלה מאז שזכתה בגביע האיטלקי ב-1962/63.

שחקני באייר לברקוזן עם צלחת האליפות. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
ההיסטוריה בפתח. לברקוזן חוגגת את האליפות/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

אטאלנטה תחסר את מארטן דה רון שנפצע בהפסד הכואב ליובנטוס בגמר הגביע האיטלקי, וכמוהו גם את אמיל הולם. רפאל טולוי וסיאד קולשינאץ בספק. מנגד, צ'אבי אלונסו שסופר 51 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות יהנה מסגל מלא.

"לשחקנים שלי מגיע לזכות בטרבל", אמר המאמן הספרדי. "לסיים עונה שלמה ללא הפסד זה היסטורי, זה ייכתב באותיות מזהב - לא רק בהיסטוריה שלנו אלא בהיסטוריית כדורגל העולמית. אני מקווה שזה יקרה. יהיה משחק אינטנסיבי מאוד עם יריבה חכמה. אנחנו מכירים אותה היטב, אין סודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני אטאלנטה חוגגים. רויטרס
אטאלנטה חולמת על הפתעה/רויטרס

"זה יהיה אירוע היסטורי", אמר ג'אן פיירו גאספריני בצד השני. "להגיע לגמר, לקבוצה כמונו, זה פשוט מדהים - אבל עוד לא סיימנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully